اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2409 / نظرات: 0

در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملكوتي امام (ره)مطرح شد:


مسئولان اندیشه های امام راحل را برای نسل جوان بازگو كنند


مسئولان اندیشه های امام راحل را برای نسل جوان بازگو كنند  امام جمعه سبزوار بر بازگو كردن اندیشه های امام خمینی (ره) تاكید كرد و گفت: ما هرچه داریم از امام راحل داریم. 
   
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: احترام به روزهای 14 و 15 خرداد در این است كه ارزش های انقلاب را تقویت كنیم.

وی افزود: همه ما و مسئولان فرهنگی باید تلاش كنیم در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اندیشه های ناب ایشان را برای نسل جدید و جوان تبیین و معرفی كنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سبزوار خطاب به مسئولان و اعضای این ستاد تاكید كرد: وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را حداقل سالی یك تا دو بار مطالعه كنند.

وی اظهار داشت : امام راحل در وصیت نامه خود به قوای سه گانه ،دانشگاهیان، كشاورزان ،آموزش و پرورش ،مسوولان و مردم توصیه های خوبی داشتند.

امام جمعه سبزوار همچنین سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت و گفت: ایمان به هدف و استقامت رزمندگان از مهمترین عوامل فتح خرمشهر بود و امروز وظیفه شرعی ، اخلاقی ، اسلامی و قانونی ما این است كه این مسیر و این هدف را حفظ كنیم و زنده نگه داریم.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار هم در این نشست، سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت و از شهیدان دوران دفاع مقدس تجلیل كرد.

قاسم شعبانی گفت: روز سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر روز مهم و سرنوشت ساز بوده و در تاریخ ایران ثبت و ضبط است و هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

وی در زمینه مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) نیز اظهار داشت: ما هر چه داریم از امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی داریم و باید ستاد برگزاری این مراسم و كمیته های آن در بخش ها فعال شوند.

فرماندار سبزوار گفت: آزادی، شرف، عزت و اقتدار كشور، همه از امام راحل است و همه ما مدیون رهبری های پیامبر گونه ایشان هستیم.

وی افزود: تمام دنیا انقلاب ما را با نام امام خمینی (ره) می شناسند
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.