اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2396 / نظرات: 0


کارگاه های آموزش نقد جریان شناسی فرقه ها و نحله های انحرافی در سبزوار برگزار شد


کارگاه های آموزش نقد جریان شناسی فرقه ها و نحله های انحرافی در سبزوار برگزار شد کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از برگزاری کارگاه های آموزش نقد جریان شناسی فرقه ها و نحله های انحرافی در دانشگاه های این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار ، حسن ملوندی با اعلام این خبر گفت : طرح آموزش نقد جریان شناسی فرقه ها و نحله های انحرافی ، 14 و 15 اردیبهشت ماه جاری توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار در دانشگاه های این شهرستان برگزار گردید .

وی گفت : در این طرح که در قالب 6 کارگاه آموزشی با موضوعات نقد وهابیت و مسیحیت صهیونیسم در آینده جهان ، برگزار شد ، استاد محمد جواد حاجی ابوالقاسم و استاد محمد قاسمی به تبیین این 2 موضوع پرداختند و به شبهات دانشجویان شرکت کننده در این موضوعات پاسخ دادند .

گفتنی است : این طرح با هدف نشر معارف دین و مبارزه با شبهات ، به روز رسانی اطلاعات دانشجویان در رابطه با انحرافات فرقه ها ، ارتقاء سطح معلومات دانشجویان در پاسخگوئی به شبهات و ایجاد روحیه تهاجمی در برخورد با شبهات در دانشگاه های علوم پزشکی ، پیام نور و علوم قرآنی شهرستان سبزوار برگزار گردیده است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.