اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2395 / نظرات: 0

مدیر آموزش و پرورش :


كمك خیرین مدرسه ساز به ویژه در مناطق محروم سبزوار مورد نیاز است


كمك خیرین مدرسه ساز به ویژه در مناطق محروم سبزوار مورد نیاز است  معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: احداث فضا های آموزشی و كمك خیرین مدرسه ساز به ویژه در مناطق محروم شهری و روستایی این شهرستان مورد نیاز است.
  
 
به گزارش ایرنا، 'قدرت الله راه چمنی' روز سه شنبه در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز سبزوار، با بیان اینكه بیشتر فضاهای آموزشی این شهرستان توسط خیرین ساخته شده است افزود: اگر كمك خیرین مدرسه ساز نباشد دچار مشكل می شویم.

وی گفت: با توجه به اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش و نظام جدید آموزشی از سال آینده ، نیاز به فضاهای آموزشی و كمك خیرین در این زمینه به ویژه در مناطق محروم شهری و روستایی افزایش یافته است.

وی وجود فضای آموزشی را یكی از ابتدایی ترین و بااهمیت ترین نیازهای آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان برشمرد و اظهارداشت: ایجاد فضایی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان و كمك به جلوگیری از بازماندن برخی دانش آموزان از تحصیل از بهترین امور خیر است .

وی مدرسه سازی را باقیات صالحات دانست و افزود: كسانی كه در این كار خیر وارد می شوند تفاوت اساسی با دیگران دارند كه آن گذشت از مال است.

وی یكی از خیران مدرسه ساز را بانوی 80 ساله زیرپوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی كرد كه دیه تصادف فرزند خود را صرف مدرسه سازی كرد.

وی از خانواده 'مشایخی' خیر مدرسه سازی كه بدون هیچگونه وابستگی به سبزوار سه فضای آموزشی در سه منطقه محروم این شهر شامل صالح آباد ، قلعه نو دهراز و چهل متری بنا كرده قدردانی نمود.

در این مراسم از جمعی از خیران مدرسه ساز، قدردانی شد./2

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.