اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2386 / نظرات: 0


روستاي مهر نيازمند سالن چند منظوره است


وبلاگ مهر/سالانه مراسماتی باشکوه فرهنگی در روستای مهر برگزار می شود که در صورت وجود سالن چند منظوره،چهره ای دیگر خواهد داشت.پتانسیل بالای فرهنگی مهر ایجاب می کند مسئولین هرچه زودتر به فکر سالن چند منظوره باشند.

بارها شده است مراسمات بسیاری در روستای مهر برگزار شده است ک بدلیل مناسب نبودن محل اجرا،فعالان فرهنگی با مشکل برخورده اند.

حسین نجیبی زاده که مسئول کانون فرهنگی هنری و دهیاری روستای مهر می باشد در گفتگوی با ما به نیاز مبرم سالن اشاره کرد و گفت.بارها شده است برنامه های زیبایی قرار بر اجرا بوده است و بدلیل نبودن جای مناسب کنسل شده است.

نجیبی زاده افزود:سال گذشته با حضور گروه تئاتر شهرداری مشهد در روستای مهر بسیار افسوس خوردیم که مراسمی به این زیبایی و با حضور چهره های کشوری در محلی نامناسب برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مهر گفت:در استفاده از حسینیه روستای مهر در مراسمات مشکلاتی وجود دارد که با بودن سالن چند منظوره مشکلات رفع خواهد شد.ایشان در پاسخ ما که آیا تا بحال پیگیری صورت گرفته است گفتند:آقای حسن پورساماعیلی عضو شورای اسلامی روستای مهر جهت پیگیری به مشهد مقدس رفته و موضوع را از اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی استان پیگیری نموده اند که هیچگونه پاسخی ارائه نشده است.

ایشان از ساخت سالن چند منظوره در چند سال آتی ابراز امیدواری کرد و افزود:پیگیری ها برای ساخت سالن مربوطه انجام خواهد شد و این طرح مورد تاکید مسئولین روستای مهر خواهد بود





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.