اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2383 / نظرات: 1


وبلاگ روستای مهر یکساله شد...


وبلاگ روستاي مهر نوشت /یک سال است که از طراحی وبلاگ روستای مهر می گذرد.وبلاگی که در جهت اطلاع رسانی به مردم عزیز روستای مهر،همشهری های عزیزمان در اقسا نقاط  کشورمان تلاش های بسیاری کرد.

این وبلاگ بعد از گذشت یک سال ازتوقف سایت روستای مهر،با طراحی آقای سید محسن مهری که یکی از بهترین عکاسان به نام شهرستان است شروع به کار کرده و با همکاری های آقای روح ا... مهری ،خبرنگار روزنامه ی خراسان همراه بود.در این مدت بدلیل عدم دسترسی زیاد این عزیزان به اخبار و اطلاعات روستای مهر ،بروز رسانی وبلاگ هر از گاهی انجام می شد.تا اینکه آقای احمد مهری یکی از نویسندگان وبلاگ شد و بروز رسانی وبلاگ بیشتر شد.

در طول بروز رسانی ،مسئولین روستای مهر همکاری بسیاری با این وبلاگ داشتند.نام وبلاگ روستای مهر در تمامی وبسایت های شهرستان دیده شدودر اطلاع رسانی اخبار و مشکلات روستای مهر دست به کار شد.روز های پرکار این وبلاگ زمان برگزاری یادواره ی تشنگان وصال بود که حداقل روزی چهار بار توسط نویسندگان وبلاگ بروز رسانی می شد.

این وبلاگ توانست با ثبت اخبار روستا به بعضی طرح های اجرا نشده و کار های اجرا نشده در روستا جامه ی عمل بپوشد و می توان به جرات گفت فعال ترین وبلاگ روستایی شهرستان ،وبلاگ روستای مهر می باشد.

با گذشت یک سال خدا را شاکریم که توانستیم پیرامون رسانی و ارتقاء روستا و ثبتِ نام روستای مهر در اخبار و رسانه های شهرستان واستان،گامی فرهنگی برداشته و دوباره پتانسیل فرهنگی روستای مهر را به رخ دیگران بکشیم.

امید است همشهریان عزیز هم در این یکسال از ما راضی باشند و توانسته باشیم رضایت آنها را جلب کرده باشیم.

 پايگاه خبري سبزوار پيام براي دست اندركاران وبلاگ روستاي مهر آرزوي بهروزي و موفقيت دارد.  





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.