اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 مرداد 1390 / کد مطلب: 238 / نظرات: 0


دانشگاه پیام نور داورزن نیازمند همکاری بیشتر خیرین است


دانشگاه پیام نور داورزن نیازمند همکاری بیشتر خیرین است  اعضای جامعه خیرین دانشگاه پیام نور داورزن با حضور مسئولان بخش داورزن ومعتمدین وخیرین بخش داورزن تشکیل شد.
امام جمعه بخش داورزن با اشاره به بحث علم و دانش گفت: علم ودانش همزاد با خلقت بشر است که انبیا الهی با این چراغ پرنور جامعه را از گمراهی نجات دادند.
حجت الاسلام و المسلمین "محمود مداحی" ادامه داد: رسیدن مردم به اوج کمال ایجاد پیوندهایی است که بتواند پایه علم ودانش را تقویت نماید.
ایشان رقابت در پیشرفت علم را عالی بیان كرد وگفت :ایجاد مکانهای مناسب برای جنبش نرم افزاری واتاقهای فکر راهکاری برای پیشرفت آن جامعه می تواند باشد.
سرپرست  دانشگاه پیام نور داورزن نیز طی سخنانی این دانشگاه را آخرین واحد دانشگاهی در استان خراسان رضوی عنوان نمود و گفت : خوشبختانه این دانشگاه  مراحل آزمایشی خود را که سه سال بطول می انجامد را در حال پشت سرگذراندن است
احمد سلیمانی با اشاره به مشکلات پیش روی دانشگاههای جدید التاسیس گفت : دانشگاه پیام نور داورزن نیز نیازمند همکاری و مساعدت بیشتر خیرین این بخش است
در این جلسه مواردی چون موقعیت زمین دانشگاه ، توان مالی و نیروی انسانی اداری مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین خوابگاه دانشجویی و کمک به شهریه دانشجو وجذب نیرو از طریق هیئت موسس نیز از موارد مهم جلسه بود.

در خاتمه نیزحسین ارشادی نیا به عنوان مسئول جامعه خیرین دانشگاه انتخاب ومنصوب گردید.

لازم به ذکر است که دانشگاه پیام نور شاخه داورزن در سال 1389 با ظرفیت 100دانشجو در دورشته تحصیلی حسابداری و مدیریت دلتی با بودجه مردم وخیرین داورزن شروع به کار نمود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.