اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2377 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار:


نیروگاه برق سبزوار در سفر آتی هیات دولت به استان كلنگ زنی می شود


نیروگاه برق سبزوار در سفر آتی هیات دولت به استان كلنگ زنی می شود  فرماندار سبزوار از كلنگ زنی نیروگاه برق سبزوار در سفر آتی هیات دولت به استان خبر داد. 
   
 به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم شعبانی با اعلام این خبر افزود: این نیروگاه 500 مگاواتی بنا بود در آذر ماه سال گذشته كلنگ زنی شود، كه این امر به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها محقق نشد.

وی از پیگیری نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و رییس اداره برق شهرستان در جلوگیری از افزایش تاخیر ایجاد شده قدردانی كرد و افزود : مجری طرح بایستی با انجام كار شبانه روزی تسریع در اجرای پروژه و بهره مندی مردم سبزوار از رفاه و آسایش بیشتر را فراهم كند.

فرماندار سبزوار گفت: هرچند سبزوار در چهار ماه اخیر در كاهش میزان خاموشی ها، در استان دو رده صعود داشته است، اما مسوولان شهرستان برای كاهش حوادث شبكه برق و نیز خاموشی ها به كمترین میزان ممكن، برنامه ای 24 ماهه را در دستور كار دارند.

هادی ابنیایی رییس شركت توزیع برق شهرستان سبزوار نیز گفت: عملیات كار با شبكه های برقدار به روش زمان از نزدیك و لمس مدار برای اولین بار در استان، در شهرستان سبزوار به طور موفقیت آمیز به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تكیه بر توان داخلی، بومی سازی و استقرار اكیپ های عملیاتی در سطح شهرستان گام بعدی در اجرای این پروژه است كه در سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی از راه اندازی شعبه برق در روستای كمتر برخوردار كوهستانی شامگان در آینده ای نزدیك خبر داد و اظهار داشت: تا پایان امسال تعداد شبكه های برق كه از راه دور كنترل می شوند از شش به حداقل 20 مورد افزایش خواهد یافت.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.