اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2369 / نظرات: 0

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار:


عملکرد سپاه و بسیج روشن تر از آن است که افرادی غیر منصفانه بخواهند آنرا زیر سوال ببرند.


عملکرد سپاه و بسیج روشن تر از آن است که افرادی غیر منصفانه بخواهند آنرا زیر سوال ببرند همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم همایش بزرگداشت مقام استاد علامه شهید مرتضی مطهری (ره) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار، در این همایش که با حضور مربیان عقیدتی سیاسی و جمعی از فرهنگیان و  بسیجیان  برگزار شد حجه الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش ضمن اشاره به مقام معنوی استاد مطهری گفت: استاد مطهری برای ساختن خود و جامعه تمام هستی خود را فدا کرد و با بصیرت و آگاهی جریان های انحرافی را شناسایی و به مردم معرفی  می نمود.
وی در ادامه تصریح کرد:امروز نیز ما با جریانات انحرافی و فتنه های عمیق مواجه هستیم که شناخت این انحرافات بسیا ر سخت تر ازدوران شهید مطهری است و این بیانگر این است که رسالت ما بسیار حساسترو خطیر تر از دوران اول انقلاب است .
این مسئول در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر عزیز انقلاب گفت :امروز باید به بحث معنویت افزایی بیش از پیش پرداخته شود وبه خصوص دستگاههای متولی فرهنگ و اخلاق مانند آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد و سپاه و بسیج و... باید توجه بیشتری داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزواردر پایان با اشاره به  حضور پرشور مردم سبزوار در انتخابات اخیر گفت: زیبا ترین صحنه انتخابات حضور بیش از 70درصد مردم خوب سبزوار در انتخابات اخیر بود.
وی ضمن گلایه مندی از برخی افراد که غیر منصفانه اظهار نظر هایی در خصوص سپاه و بسیج بیان نموده ا ند گفت:عملکرد سپاه و بسیج روشن تر از آن است که کسی بخواهد آنرا زیر سوال ببرد و در انتخابات اخیر نیز سپاه به رسالت واقعی خود که همان روشنگری و بیان حقایق و تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری بود عمل نمود.
در پایان این همایش از مربیان نمونه و معلمان بسیجی تقدیر به عمل آمد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.