اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2362 / نظرات: 0


برگزیدگان مسابقات قرآنی دانش آموزان پسر خراسان رضوی در سبزوار معرفی شدند


برگزیدگان مسابقات قرآنی دانش آموزان پسر خراسان رضوی در سبزوار معرفی شدند  برترین های سی امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان پسر گروه یك خراسان رضوی در سبزوار معرفی شدند.
  
 
دبیر اجرایی این مسابقات روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: حدود 450 دانش آموز پسر از نواحی هفت گانه مشهد مقدس ، باخرز ، تایباد ، تبادكان ، تربت جام ، چناران ، سرخس ، نیشابور و سبزوار در این مسابقات به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار شركت كردند.

' حسین رجبی ' افزود: این دانش آموزان از مقاطع تحصیلی راهنمایی ، متوسطه و پیش دانشگاهی در رشته های قرائت ، حفظ ، اذان ، مفاهیم (تفسیر) و نهج البلاغه با هم رقابت كردند كه رشته مفاهیم و نهج البلاغه مختص دانش آموزان متوسطه و پیش دانشگاهی بود .

وی ادامه داد: پس از سه روز رقابت از 13 اردیبهشت تا امروز 87 دانش آموز موفق به كسب عنوان اول تا سوم این مسابقات شدند.

وی نفرات اول هر رشته را كه موفق به راهیابی به مرحله كشوری شدند بدین شرح معرفی كرد.

در رشته حفظ اول تا سوم راهنمایی امیرحسین مقدم از ناحیه شش مشهد ، متین خوافی از باخرز و محمدحسین هدایتی مقدم از ناحیه یك مشهد اول شدند.

در رشته حفظ مقطع متوسطه علی شجاعی راد از سبزوار ، محسن میرزایی از ناحیه 7 مشهد و هادی فصیحی از ناحیه یك مشهد و مقطع پیش دانشگاهی محمد خاك پور از ناحیه هفت مشهد اول شدند.

در رشته قرائت مقطع راهنمایی سیدمحمدصادق حسینی از تبادكان ، سجاد پورمحمد از ناحیه 3 مشهد و ابوالفضل طبسی از سبزوار اول شدند.

در رشته قرائت مقطع متوسطه ابراهیم عقیلی از ناحیه دو مشهد ، جواد رشیدتولایی از نیشابور و كمال شامی از تربت جام و پیش دانشگاهی سیدمهدی ذاكری از سبزوار مقام اول را كسب كردند.

در رشته اذان مقطع راهنمایی امیر رسولی از نیشابور ، محمد ایراندوست از ناحیه یك مشهد و موسی الرضا سعیدی از سبزوار اول شدند.

در رشته اذان مقطع متوسطه رضا صادقی از ناحیه دو مشهد ، عماد علیزاده از تربت جام و سیدرضا خیراندیش از ناحیه هفت مشهد و پیش دانشگاهی توسلی از ناحیه دو مشهد اول شدند.

در رشته مفاهیم مقطع متوسطه ایمان صابری از چناران ، مجتبی عبیدی از ناحیه یك مشهد و سالار زنجانی از ناحیه چهار مشهد و مقطع پیش دانشگاهی مرتضی افضلی از ناحیه یك مشهد مقام اول را از آن خود كردند.

در رشته نهج البلاغه مقطع متوسطه سیدشهاب الدین شوشتری از ناحیه شش مشهد ، احمدرضا افشاری از ناحیه یك مشهد و حمید منتظریان از ناحیه شش مشهد و مقطع پیش دانشگاهی جواد خدادادی از تربت جام اول شدند.

كارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز ، قرآن و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینكه 10 دانش آموز این شهرستان موفق به كسب رتبه های برتر این مسابقات شدند، افزود: شهرستان سبزوار مقام سوم استان را در این مسابقات كسب كرد.

87 برگزیده در سی امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان پسر گروه یك خراسان رضوی در آیین اختتامیه ای كه امروز برگزار شد با اهدای هدایای نقدی و تندیس تجلیل شدند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.