اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2361 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار :


برای تربیت دین نسل های آینده باید از اكنون برنامه ریزی و تدبیر كرد


برای تربیت دین نسل های آینده باید از اكنون برنامه ریزی و تدبیر كرد  امام جمعه موقت سبزوار گفت: برای تربیت دینی نسل های آینده باید از هم اكنون برنامه ریزی و تدبیر كرد. 
   
 به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام 'محمد سلیمانی' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سخنی از حضرت ابراهیم (ع) در این مورد را بیان كرد و اظهار داشت: به فكر نسل حاضر باشید اما برای نسل آینده هم از اكنون تدبیر كنید.

وی با اشاره به ثبت نام حوزه های علمیه از علاقمندان به تحصیل در مدارس دینی ،افزود: نوجوانان و جوانان مستعد را ارشاد و تشویق به درس خواندن در مدارس علمیه كنید تا علمایی برجسته برای آینده تربیت شوند.

وی به مناسبت روز جهانی تالاسمی هم گفت: با توجه به مشكلات عدیده ای كه این بیماری ایجاد می كند جامعه باید نسبت به آن هوشیار باشد.

وی با بیان اینكه این بیماری از زن و مردی كه دارای این مشكل هستند به وجود می آید، ضرورت آزمایش های پیش از ازدواج در این مورد را خاطر نشان كرد .

وی در بخش دیگری از سخنانش نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری را ناشی از حكمت ایشان عنوان كرد.

وی با بیان مطالبی در مورد حكمت نظری و عملی ،زندگانی معمار كبیر انقلاب را سراسر حكمت دانست و افزود: خداوند به انسان های باتقوا و ویژه حكمت عنایت می كند.

خطیب جمعه موقت سبزوار فرارسیدن ایام وفات حضرت ام البنین (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: مادران شهید زیادی در كشور داریم كه با اقتدا به مادر گرامی حضرت ابوالفضل (ع) فرزندان خود را فدای اسلام و انقلاب كردند.

وی ایشان را از زنان فاضل ، دارای خلوص در دوستی اهل البیت (ع) و دارای عظمتی فوق العاده نزد ائمه اطهار (ع) معرفی كرد.

وی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و روز ماما را گرامی داشت و از تلاشگران این حوزه ها قدر دانی كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.