اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2360 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


دولت باید تا حد ممكن راه را برای تولید داخلی و كاهش واردات كالا هموار كند


دولت باید تا حد ممكن راه را برای تولید داخلی و كاهش واردات كالا هموار كند  امام جمعه بخش داورزن سبزوار گفت: دولت باید تا حد ممكن راه را برای تولید داخلی و كاهش واردات كالا هموار كند تا تولید كننده ایرانی احساس امنیت كند . 
  
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام 'محمود مداحی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن ،نامگذاری امسال را یاد آور شد و افزود:نامگذار ی هر سال به نامی خاص توسط مقام معظم رهبری تشریفاتی و صرفا برای تبریك شروع سال نیست.

وی با بیان اینكه نفس عمل و نامگذاری موضعی جدی است، ادامه داد:عملكرد هر نهاد ، اداره و مدیر برای هدفمند كردن حركت كشور اسلامی بوده و وظایف دولتمردان و تشكل های صنفی چه دولتی و چه خصوصی ، تدبیر و تنظیم سیاست ها ،بازار كالا و ایجاد شفافیت در بازارهای كار ،پول ،سرمایه و كالا می باشد.

وی اظهار داشت: دولت باید تا حد ممكن راه را برای تولید داخلی و كاهش واردات كالا هموار كند تا تولید كننده ایرانی احساس امنیت كند.

امام جمعه داورزن گفت: در دفاع از تولید ملی باید از كاشتن درختان میوه به عنوان سمبل زندگی اقتصاد ایرانی شروع و تا تنظیم نرخ ارز و تعرفه و بودجه و واردات و صادرات ادامه پیدا كند.

وی در عین حال از برخی تولید كنندگان ایرانی كه محصولات خود را با نام و اسم خارجی در بازار به فروش می رسانند انتقاد كرد و گفت : چرا باید در یك جامعه اسلامی كه ریشه در توانمندی های فراوانی داشته است این حس كم خود بینی رواج پیدا كند.

وی از برخی مصرف كنندگان نیز انتقاد كرد و گفت : مصرف كنندگان نیز باید با استفاده از تولیدات داخلی عرصه را بر محصولات خارجی تنگ كنند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.