اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2340 / نظرات: 0

دبیركارگروه اشتغال سبزوار :


بانكهای عامل برای جذب باقیمانده اعتبارمشاغل خانگی همكاری بیشتری كنند


بانكهای عامل برای جذب باقیمانده اعتبارمشاغل خانگی همكاری بیشتری كنند  دبیر كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سبزوار خواستار همكاری بانك های عامل این شهرستان برای جذب باقیمانده اعتبارات مشاغل خانگی این شهرستان شد. 
   
 'حسین ملوندی'  در گفت و گو با ایرنا اعتبار اولیه پیش بینی شده بخش مشاغل خانگی سبزوار در سال 90 را 94 میلیارد ریال ذكر كرد و افزود: با پیگیری های انجام شده این مبلغ به 125 میلیارد ریال افزایش یافته است.

معاون مدیر كل و رییس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعی سبزوار تعهد شهرستان های سبزوار و خوشاب در بخش مشاغل خانگی سال 90 را صدور پنج هزار و 800 مجوز ذكر كرد.

وی گفت: 10 درصد بیش از این رقم معادل حدود شش هزار و 350 مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه های اجرایی شهرستان صادر و از این تعداد چهار هزار و 150 طرح به مبلغ ببش از 126 میلیارد ریال در كارگروه كمیته مشاغل خانگی مصوب و به بانك معرفی شدند.

وی با تقدیر از همكاری خوب بانك ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال قبل گفت: تاكنون حدود دو هزار و 348 طرح موفق به دریافت تسهیلاتی بالغ بر حدود 72 میلیارد ریال در این بخش شده اند.

وی همچنین ابراز امیدواری كرد كه سایر افراد دریافت كننده مجوز مشاغل خانگی بتوانند از تسهیلاتی كه امسال دولت در این بخش پیش بینی می كند بهره مند شوند.

ملوندی همچنین با اشاره به اعتبار اولیه پیش بینی شده در بخش مشاغل خانگی سبزوار در سال 90 ،گفت: این مبلغ بر مبنای پرداخت تسهیلات 30 میلیون ریالی برای حدود سه هزار و 100 طرح كفایت می كرد كه برای افزایش آن اقدام كردیم.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.