اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2329 / نظرات: 0

در ' همایش علمی تخصصی ایمنی شركت برق استان اعلام شد/


عملیات خط گرم برای نخستین باردرسطح شركت برق استان درسبزوار انجام شد


عملیات خط گرم برای نخستین باردرسطح شركت برق استان درسبزوار انجام شد  مدیر برق سبزوار از راه اندازی و اجرای موفقیت آمیز عملیات كار با شبكه های برقدار به صورت خط گرم (فرمان از نزدیك و لمس مدار) در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام برای نخستین بار در سطح شركت توزیع برق استان در سبزوار انجام شد. 
    
'مهندس هادی انبیایی' روز یكشنبه در حاشیه 'هفدهمین همایش علمی تخصصی ایمنی شركت توزیع برق استان خراسان رضوی' در سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در سال 91 گام بعدی ما در اجرای كار، بومی سازی ، تكیه بر توان داخلی و استقرار اكیپ های عملیاتی خط گرم فرمان از نزدیك در سطح شهرستان سبزوار است.

وی ادامه داد: با تحقق این امر صدور خدمات فنی و مهندسی از سبزوار به سطح استان در این زمینه را خواهیم داشت.

این مسوول از به روز شدن نصب انشعابات برق شهرستان در حال حاضر خبر داد و گفت: هیچ موردی برای نصب انشعاب در انتظار نداریم .

وی از برنامه ریزی این مدیریت برای كاهش خاموشی ها و حوادث شبكه های این شهرستان در یك برنامه 24 ماهه به كمترین میزان خبر داد.

'انبیایی ' گفت: هذف ما كسب رتبه یك كاهش خاموشی ها در سطح استان است كه در چهار ماه اخیر دو پله صعود در این زمینه داشته ایم.

این مسوول افزود: راه اندازی شعبه در روستای كوهستانی شامكان در آینده نزدیك ، افزایش شبكه تحت اتوماسیون و كنترل از راه دور از شش به حداقل 20 نقطه تا پایان امسال و افزایش به 200 نقطه در افق نهایی اتوماسیون را هم در برنامه داریم .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.