اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2323 / نظرات: 0

نماينده مجلس :


وحدت هر چه بيشتر در كشور چراغ قرمزي براي دشمنان نظام و انقلاب است


وحدت هر چه بيشتر در كشور چراغ قرمزي براي دشمنان نظام و انقلاب است  نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين و جغتاي و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي گفت: وحدت هر چه بيشتر در كشور چراغ قرمزي براي دشمنان نظام و انقلاب است.
ا ' علي بروغني'  در جمع شماري از مسوولان و اعضاي شوراهاي اسلامي شهرستان سبزوار، آفات انقلاب به نقل از استاد شهيد آيت اله مطهري را بيان كرد.
 وي با ذكر اينكه تفرقه با وجود دشمناني همچون آمريكا  اسرائيل از آفات انقلاب است افزود: در شرايطي كه حلقه فشارهاي دشمنان روزبروز تنگ ترمي شود وحدت بيشتر چراغ قرمزي براي آنان و و تفرقه چراغ سبزي براي دشمنان است.
 وي سرپيچي از احكام الهي ، سستي و تنبلي ، نفوذ انديشه هاي غرب و بيگانه و نفوذ افراد فرصت طلب در كارهاي كليدي را از ديگر آفات انقلاب ، بر اساس بيانات استاد مطهري در كتاب' نهضت هاي صد ساله اخير' عنوان كرد.
 اين نماينده مجلس  شعار امسال با عنوان توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني را در راستاي شعار سال هاي قبل و براي دور كردن جامعه از تنبلي برشمرد.
 وي ادامه داد: نفوذ  انديشه هاي غرب و بيگانه همان عاملي است كه سبب ترور بزرگاني همچون شهيد مطهري شد.
 بروغني سرمايه اصلي جامعه را عنايات خداوند و اعتماد مردم به نظام عنوان كرد و گفت: نفوذ افراد فرصت طلب اعتماد مردم به نظام را كم مي كند كه بايدبراي افزايش اين اعتماد تلاش كرد.
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.