اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2258 / نظرات: 0


برنامه های گرامیداشت روز جهانی كارگر در سبزوار اعلام شد


برنامه های گرامیداشت روز جهانی كارگر در سبزوار اعلام شد  معاون مدیر كل و رییس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعی سبزوار از اجرای چندین عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی كارگر در این شهرستان خبر داد.
  
 
' حسین ملوندی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریك این روز به جامعه كارگری ، آغاز این هفته از ششم تا 12 اردیبهشت را یادآور شد.

وی نخستین برنامه به مناسبت این ایام را قرائت زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدای گمنام توحید شهر سبزوار با حضور مسوولان و كارگران عنوان كرد.

وی از دیدار جمعی از كارگران و كارفرمایان با امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار سبزوار ، بازدید مسوولان ارشد شهرستان از تعدادی واحدهای تولیدی و صنعتی سطح شهرستان ، گردهمایی بزرگ كارگران و خانواده های آنها و تقدیر از كارگران نمونه شهرستان به مدت دو شب به مناسبت این ایام خبر داد.

این مسوول برگزاری چند مسابقه ورزشی یادواره شهید 'عبدالحسین برونسی ' را از دیگر برنامه ها به این مناسبت ذكر كردو گفت: دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری ، سومین دوره مسابقات پرس سینه كارگران ، اولین دوره مسابقات رزمی بانوان و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز تحت عنوان این یادواره برگزار می شود.

وی اضافه كرد: فینال چهارمین دوره مسابقات فوتبال كارگران در روز شنبه آینده و كوهپیمایی ویژه بانوان همراه با قرائت زیارت عاشورا صبح روز جمعه هشتم اردیبهشت به مقصد كوه های سنگ سفید نیز به مناسبت این ایام در سبزوار برگزار می شود.

12 اردیبهشت مصادف با روز جهانی كار و كارگر است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.