اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 7 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2256 / نظرات: 0

شهردار ششتمد:


کارگاه آموزشی آتش نشانی در ششتمد برگزار می شود


کارگاه آموزشی آتش نشانی در ششتمد برگزار می شود شهردار ششتمد  از برگزاری کارگاههای آموزشی آتش نشانی در این شهر خبر داد و گفت: یکی از اصلی ترین وظایف شهرداریها در شهرها خدمات ایمنی و آتش نشانی است که با جان ومال افراد بستگی دارد.
به گزارش خبرنگار سبزوار پیام محمدرضا قلعه نوی افزود: اقدامات مؤثری در گذشته در آتش نشانی ششتمد صورت گرفته ولی به هیچ وجه کافی نیست و در این راستا برنامه ریزی های لازم در حال انجام است تا به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات اقدامات و آموزشهای لازم صورت پذیرد.
وی ادامه داد: بی شک با توجه به محدودیت منابع مالی در شهرداریهایی همچون شهرداری ششتمد امکان افزایش تعداد نیرو وجود ندارد و به همین خاطر برنامه ریزی لازم صورت گرفته است .

وی ادامه داد: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار و کارشناسان ذیربط بازدیدی از آتش نشانی ششتمد به لحاظ سنجش آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات داشته اند و به عنوان اولویت اول کاری شهرداری آموزش آتش نشان شاغل در آتش نشانی و نیروهای سایر دوایر شهرداری در کارگاههای آموزشی که توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار برگزار می گردد در برنامه کاری قرار گرفته است.
شهردار ششتمد افزود: تهیه کمبود های مرکز آتش نشانی به لحاظ امکانات و تجهیزات نیز در برنامه کاری قرار گرفته و در اولین فرصت مرکز آتش نشانی ششتمد به سیستم بی سیم تجهیز خواهد شد و منبع اعتبار این پروژه اعتبارات استانی خواهد بود.

وی گفت : امیدواریم سایر اقلام ضروری آتش نشانی ششتمد را نیز بتوانیم در فازهای بعد با سرعت بیشتری تهیه کنیم تا زمینه ساز خدمت بهتر به شهروندان عزیز ششتمدی و روستاهای مجاور باشیم
 قلعه نوی گفت: برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برای شهروندان نیز در برنامه کاری قرار گرفته و در نهایت ما امیدواریم بتوانیم در سایه برنامه ریزی دقیق و همراهمی مردم در ایجاد شهری ایمن ، پاک و سالم برای شهروندان موفق عمل نمائیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.