اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 7 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2255 / نظرات: 2

مسابقات قرآن و نهج البلاغه گروه دوم استان پایان یافت:


دانش آموزان پسر ششتمدی هشت رتبه برتر استانی را کسب کردند


دانش آموزان پسر ششتمدی هشت رتبه برتر استانی را کسب کردند حسین پور/مسابقات قرآن و نهج البلاغه دانش آموزی گروه دوم استان خراسان رضوی در زبرخان نیشابور پایان یافت.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات دانش آموزی در سطح استان خراسان رضوی همه سال در سه گروه برگزار می گردد و دانش آموزان ششتمدی با توجه به درخشش خود در سنوات گذشته از گروه سه به گروه دو صعود کرده اند .
محمدحسن طیبی افزود: رقابت در گروه دو که بیشتر دانش آموزان از سطح شهرستانهای استان خراسان می باشد بسیار فشرده تر از گروه سه می باشد ولی دانش آموزان ششتمدی با توجه به نتایج دانش آموزان دختر و پسر منطقه ششتمد از شانسهای صعود به گروه یک می باشند.
وی ادامه داد: در مسابقات دانش آموزان پسر که در ایام شهادت حضرت زهرا «س» برگزار شد دانش آموزان منطقه ششتمد موفق به کسب 8 رتبه استانی شدند .
طیبی گفت: علی سالاری و علیرضا صادقی در رشته نهج البلاغه موفق به کسب رتبه اول شده اند و عباس میری رتبه اول رشته مفاهیم را به دست آورد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد افزود: حجت الله اکبری عضو هیئت رئیسه کمیسیون تشکلات و مجامع دانش آموزی کشور موفق به کسب رتبه دوم استانی رشته نهج البلاغه شد.
وی ادامه داد: علیرضا شعبانی و محمد ابراهیم مشفقی نیز موفق به کسب رتبه سوم رشته اذان شدند و محمد بلاش آبادی و ابوالفضل قدیمی توانستند به کسب رتبه چهارم و پنجم رشته های قرائت و مفاهیم نائل شوند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.