اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2220 / نظرات: 0


پیكر پدر شهیدان حسینی مزینانی در زادگاهش به خاك سپرده شد.


پیكر پدر شهیدان حسینی مزینانی در زادگاهش به خاك سپرده شد  پیكر پدر بزرگوار شهیدان سید محمد، سید حسین و سید حسن حسینی مزینانی  بر روی دستان مسوولان محلی و مردم قدر شناس بخش داورزن و روستای مزینان تشییع و در بین شهدای بزرگوارش به خاك سپرده شد .
  
 
به گزارش خبرنگار ایرنا،علیرضا فیلسرایی معاون مدیر كل و رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز در این مراسم معنوی متن نامه همدری معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را قرائت كرد.

مسعود زریبافان معاون رییس جمهوری در این پیام خطاب به خانواده معظم شهیدان گرانقدر حسینی مزینانی اعلام كرده است :همزمان با ایام شهادت بزرگ بانوی عالم حضرت فاطمه زهرا(س) رزمنده ای فداكار دفاع مقدس مرحوم حاج میرزا احمد حسینی مزینانی پدر بزرگوار شهیدان سید محمد – سید حسن و سید حسین حسینی مزینانی سبكبال پر گشود و به سوی معبود خود شتافت و به روح این سفر كرده و ارواح تابناك فرزندان شهیدش درود می فرستیم .

در بخش دیگری از این پیام آمده است : پدری كه خالصانه برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملكوت حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

در پایان این پیام آمده است : اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری و امت شهید پرور و حزب الله و همدردی با شما خانواده محترم از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر كرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می نمایم به یقین روح بلند مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرورو شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید .

بعد از تدفین و مداحی و قرائت فاتحه برای آن مرحوم مراسم وی در حسینه حسینی روستای مزینان ادامه یافت .

در این مراسم فرماندهان نظامی وانتظامی ، روحانیون معزز ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،شماری از مسوولان ، جمع زیادی از بسیجیان و نیروهای انتظامی و دیگر اقشار مردم سبزوار و داورزن حضور داشتند.

'حاج میرزا احمد حسینی مزینانی' پدر شهیدان سیدمحمد ، سیدحسن و سیدحسین حسینی مزینانی روز جمعه در 87 سالگی براثر كهولت سن دارفانی را وداع گفت و به جمع فرزندان شهیدش پیوست.

این رزمنده بسیجی در مراسم تجلیل از ایثارگران خراسان رضوی مفتخر به دریافت نشان ملی ایثار از رییس جمهوری ایران شد.

شهیدان سیدحسن حسینی مزینانی سال 1364 درمنطقه عملیاتی اروند ، سیدحسین حسینی مزینانی سال 1364 در منطقه عملیاتی مهران و سیدمحمدحسینی مزینانی سال 1361 در رقابیه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.