اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2207 / نظرات: 1


پیکر پاک رزمنده بسیجی پدر سه شهید والامقام فردا تشییع می شود


پیکر پاک رزمنده بسیجی پدر سه شهید والامقام فردا تشییع می شود معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار بر حضور گسترده مردم مومن و شهید پرور این شهرستان در مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد مجاهد صبور پدر بزرگوار شهیدان مزینانی تاکید کرد .

رضا مدرسی در نشستی که بهمین منظور در محل فرمانداری سبزوار با حضور مسئولان بر گزار شده بود از تمامی دستگاههای اجرایی این شهرستان خواست تلاش کنندتا این مراسم در شان شهدای گرانقدر برگزار شود.

معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران سبزوار هم در این نشست برنامه های مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد مزینانی را تشریح کرد.

علیرضافیلسرایی  افزود:حاج میرزا احمد حسینی مزینانی و پدر شهیدان سیدمحمد ، سیدحسن و سیدحسین روز گذشته براثر کهولت سن در 87 سالگی دارفانی را وداع و به جمع فرزندان شهیدش پیوست .

 این مسئول افزود: پیکر پاک حاج میرزا احمد حسینی مزینانی رزمنده بسیجی و دارنده نشان ملی ایثار فردا راس ساعت 9 صبح از مقابل مسجد جامع سبزوار تشییع و در زادگاهش روستای مزینان از توابع بخش داورزن این شهرستان به خاک سپرده می شود.
گفتنی است: شهیدان سیدحسن حسینی مزینانی سال 1364 درمنطقه عملیاتی اروند ، سیدحسین حسینی مزینانی سال 1364 در منطقه عملیاتی مهران و سیدمحمدحسینی مزینانی سال 1361 در رقابیه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.