اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2202 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


جوانان سرمایه های انقلاب هستند، باید از گرفتار شدن آنها در دام اعتیاد جلوگیری كرد


جوانان سرمایه های انقلاب هستند باید از گرفتار شدن آنها در دام اعتیاد جلوگیری كرد  امام جمعه سبزوار گفت: باید قدر جوانان كه سرمایه های انقلاب هستد را دانست و از گرفتار شدن آنها در دام اعتیاد جلوگیری كرد. 
   
 به گزارش سبزوار پيام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان افزود: نباید اجازه داد كه آمار اعتیاد زیادتر شده و به دانشگاه ها، مدارس و غیره سرایت كند، برای اینكار همت همگان را طلب می كند.

وی اظهار داشت : ملت ایران و فرزندان این آب و خاك ،دست آمریكا ، انگلیس و شرق و غرب را از كشور قطع و شعار 'نه غربی ، نه شرقی ،جمهوری اسلامی' را محقق كردند بنابراین می توانند در برابر توطئه دشمن در قال گسترش مواد مخدر نیز ایستادگی كنند و دشمنان را شكست دهند.

امام جمعه سبزوار در بخش دیگری از سخنانش از سرایت ماهواره به برخی روستاها و استفاده مخفیانه بعضی از افراد در شهرها انتقاد كرد و خواستار اقدام جدی در مقابله با این مرض مسری شد.

وی افزود: استفاده از ماهواره علاوه بر حرام بودن، جرم نیز به شمار می رود و مقامات قضایی و نیروهای انتظامی و پاسگاه ها كه ضابط قضایی هستند باید در این مورد اقدام كنند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین خطاب به اهل قلم و نویسندگان گفت: این افراد باید مطالعه كنند تا خوب بنویسند چرا كه برخی كتاب هایی كه اكنون نوشته می شود عمر انسان را ضایع می كند.

امام جمعه سبزوار دوم ادیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار كبیر انقلاب را گرامی داشت و افزود: امروز سربازان سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی ، سربازان قرآن و برترین ارزش های انسانی هستند.

وی مولود انقلاب بودن سپاه را امتیازی برای آن ذكر كرد و گفت : اعضای پاسداران كسانی هستند كه لباس تقوا و عفاف پوشیده و برای خدا در میدان قدم گذاشتند.

وی با بیان اینكه با معنویت و اعتقادات مذهبی این عزیزان، شرق و غرب در سال های ابتدای انقلاب موفق به عملی كردن نقشه شوم خود برای از بین بردن این نظام نشد، افزود: امیدواریم این عزیزان روحیه سالهای 58 ، 59 و 60 را بیشتر تقویت كنند.

وی با اشاره به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی هم گفت: انقلاب فرهنگی در همه شئون اعم از حوزه های علمیه ، دانشگاه ها و كل جامعه باید باشد.

وی با بیان اینكه همه اعم از پیر و جوان نیاز به كمك فكری دارند، اشاره ای هم به مراكز مشاوره كرد و گفت: كسی می تواند به دیگران مشاوره بدهد كه خود راه درست را شناخته و در آن راه حركت می كند.

امام جمعه سبزوار در بخشی از سخنانش با اشاره به فرمایشی از رسول اكرم (ص) سه صوت را كه به پیشگاه خداوند می رود معرفی كرد و گفت: صدای مداد علما كه تربیت كننده شهید و حافظ مكتب و صدای پا بر زمین زدن مجاهدان راه حق كه مقدمه ایستادگی در مقابل دشمن است از آن جمله است.

وی افزود: همچنین صدای نخریسی زنان با ایمان كه امروز همین كارخانه هاست اگر سبب رفاه ، رفع بیكاری و از بین بردن فقر شود ارزش معنوی دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.