اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 31 فروردين 1391 / کد مطلب: 2198 / نظرات: 8


فرماندهی انتظامی سبزوار از درگیری منجر به قتل و خودکشی قاتل خبر داد


فرماندهی انتظامی سبزوار از درگیری منجر به قتل و خودکشی قاتل خبر داد  فرماندهی انتظامی سبزوار از درگیری منجر به قتل و خودکشی قاتل در این شهرستان خبر داد و گفت :قاتل با یک رشته طناب خود را حلق آویز کرده است .
به گزارش روز پنج شنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سبزوار، سرهنگ قنبر علی آزادواری افزود:در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای غربی شهرستان ، بلافاصله فرمانده انتظامی به اتفاق معاون دادستان و چند اکیپ از واحدهای انتظامی و پلیس های تخصصی این فرماندهی در محل  وقوع جرم حاضر شدند.
وی ادامه داد:  در بررسی های های صورت گرفته مشخص شد متهم به هویت معلوم پس از مشاجره لفظی با مقتول به هویت معلوم 54 ساله با استفاده از چاقو ، وی را مورد ضرب و جرح شدید قرار داده که منجر به قتل وی در صحنه درگیری می گردد.
وی اظهار داشت :قاتل پس از ارتکاب جرم با استفاده از خودرو مقتول از محل متواری که ضمن فعال نمودن اکیپ های گشت انتظامی برای دستگیری قاتل ،کلیه نقاط و محل های احتمالی مخفی شدن قاتل مورد بازرسی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی سبزوار گفت :بعد از چند ساعت تلاش و جستجو ،خودرو سواری مقتول در کانالی در یکی از جاده های فرعی این شهرستان در حالی که کاملا سوخته بود کشف شد.
وی اظهار داشت : با تحقیقات و بررسی های گسترده میدانی نهایتا جسد قاتل در حالی که با یک رشته طناب خود را حلق آویز کرده بود در چند کیلومتری از محل جرم کشف شد.
علت این درگیری مزاحمت های خانوادگی گزارش شده است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


مينا سعادتي
علي پسر خوبي بود سه شنبه باهش بودم چيزي بهم نگفت انتظار نداشتم خبر مرگشو بشنوم.توسايت يه طوري نوشتن كه انگاري مقصره لطفا متن تون رو عوض كنيد
استیری | ايميل
با کمال تاسف از این خبر ای کاش آن جوان به جای کشتن آن مرد و خودش اول کمی فکر می کرد بعد تصمیم می گرفت نا این که مردم روستا را در شوک فرو نبرد