اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 فروردين 1391 / کد مطلب: 2188 / نظرات: 0

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران :


مسوولان برای افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهدای سبزوار تلاش كنند


مسوولان برای افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهدای سبزوار تلاش كنند  معاون مدیر كل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: در صورت همكاری مسوولان مربوطه در شهرستان، طرح ساماندهی گلزار شهدای مركزی سبزوار امسال افتتاح می شود. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ' علیرضا فیلسرایی'  در جمع شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی سبزوار گفت: قبور 530 شهید سبزوار در گلزار شهدای مركزی این شهر قرار دارد و تاكنون هشت میلیارد ریال برای ساماندهی این گلزار هزینه شده است.

وی با بیان اینكه با توجه به اتمام تقریبی كار ساماندهی این گلزار استان از دادن اعتبار خودداری می كند از شورای اسلامی شهر و شهرداری سبزوار خواست كار محوطه سازی اطراف گلزار شهدا را انجام دهد.

فیلسرایی گفت: گلزار شهدا پس از ساماندهی برابر مصوبه وزارت كشور ، در شهرها تحویل شهرداری و در روستاها تحویل بخشداری و دهیار می شود.

وی المان پنج شهید هویزه واقع در گلزار شهدای سبزوار و ارتباط آن با جهاد كشاورزی را هم خاطر نشان كرد و گفت: این المان با توجه به المان های جدید نصب شده در گلزار شهدا و معماری مذهبی و قوس های آن نیازمند تغییر ارتفاع و همچنین مرمت است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار از مسوولان جهاد كشاوزی خواست در این مورد اقدام كنند.

طراحی گلزار شهدای سبزوار در سال 85 و عملیات اجرایی آن در سال 86 آغاز شده است.

در گلزار شهدای مركزی سبزوار 530 شهید از حدود یك هزار و 600 شهید شهرستان های سبزوار ،جوین ، جغتای و خوشاب در سه قطعه آرمیده اند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.