اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 فروردين 1391 / کد مطلب: 2184 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار اعلام كرد:


رییس جمهوری به شهرستان سبزوار سفر می كند


رییس جمهوری به شهرستان سبزوار سفر می كند  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : رییس جمهوری در چهارمین دور سفر به استان خراسان رضوی ،به شهرستان سبزوار هم سفر می كند. 
   
به گزارش ایرنا ،مهندس 'قاسم شعبانی عطار'  در جمع شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی ، نظامی و انتظامی سبزوار ،افزود: زمان چهارمین دور سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی توسط استانداری در زمان مقرر به اطلاع مردم می رسد.

وی خاطرات خوش سفر رییس جمهوری به سبزوار را در دور نخست سفرهای استانی یادآور شد و گفت: هیچگاه تاریخ استقبال گرم مردم دیار سربدارن از ریاست جمهوری در این سفر را فراموش نمی كند.

نماینده عالی دولت در سبزوار اضافه كرد: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای فرزند این ملت و استقبال و استماع سخنرانی وی در سبزوار باشیم و این سفر هم در تاریخ سبزوار با سربلندی و افتخار ثبت شود.

وی با بیان اینكه سفر ریاست جمهوری به استان بركات معنوی و مادی با خود به همراه خواهد داشت، اظهارداشت: باید از این فرصت كه در اختیار استان قرار می گیرد نهایت بهره و استفاده را ببریم.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان ها به همراه وزرا افزود: باید تمام مقدمات این سفر را در سبزوار فراهم كرده و همه امكانات شهرستان بسیج شود.

شعبان با بیان اینكه از حدود پنج ماه گذشته ستاد راهبردی سفر ریاست جمهوری با حضور متخصصان ، نخبگان و اندیشمندان شهرستان برگزار شده، افزود: مجموعه پیشنهادات ، طرح های نیمه تمام و مشكلات مربوط به سبزوار و بخش ها احصا و جمع بندی و بر اساس اولویت بندی و نیاز به استان منعكس شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.