اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 فروردين 1391 / کد مطلب: 2169 / نظرات: 1


سبزوار با ثبت 215 شغل درحوزه فرهنگ و هنر موفق به كسب رتبه برتر شد


 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوارگفت: این اداره با اختصاص 215 شغل از سهمیه حوزه فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی به خود و ثبت همین تعداد اشتغال در سامانه رصد موفق به كسب رتبه نخست شهرستان ها پس از مشهد مقدس شد.
  
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از ايرنا'مجید عسكری '  از ثبت اشتغال 215 نفر در حوزه های فرهنگی وهنری و قرآنی در سال 90 در سامانه رصد اشتغال كشور خبر داد .

وی اظهار داشت : این افراد از متقاضیان تاسیس موسسات و مراكز فرهنگی ،هنری و قرآنی و كانون های مساجد بودند.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با تشكیل كارگروه تخصصی اشتغال موفق شد این تعداد اشتغال را در زمینه های خود اشتغال زایی و اشتغال زایی ثبت و به تعهد خود جامه عمل بپوشاند.

این مسوول ابراز امیدواری كرد: این تلاش و همت مضاعف در سال 91 سال تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی هم ادامه یابد .

عسكری، كسب رتبه كارآفرین برتر اجتماعی توسط موسسه فرهنگی و هنری انتظار قائم (عج) سبزوار برای دومین سال متوالی ، حضور موفق موسسات مردم نهاد در نمایشگاه سراج ، كانون های فرهنگی وهنری مساجد در جشنواره تلاش استان و كانون آگهی ارغنون در نمایشگاه بین المللی تهران و ... را از افتخارات نهادهای فرهنگی وهنری سبزوار در ایجاد انگیزه های اشتغال و كارآفرینی عنوان كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


بي كار
ميشه اين اقاي عسكري به جاي 215 نفر ي اعلام كردند كه مشغول كار كردند فقط اسم 15 نفرو اعلام كنه 200 نفر ديگش پيشكش و...