اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1391 / کد مطلب: 2163 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


فرهنگ سازی عمومی برای مقابله با فرهنگ استفاده از كالای خارجی ضروری است


فرهنگ سازی عمومی برای مقابله با فرهنگ استفاده از كالای خارجی ضروری است امام جمعه سبزوار گفت: فرهنگ سازی عمومی برای مقابله با فرهنگ ناصحیح استفاده از كالاهای خارجی ضرورت دارد. 
    
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار با اشاره به رهنمودهای نوروزی مقام معظم رهبری ، اظهار داشت: پوشیدن لباس های خارجی تبلیغ فرهنگ دشمن است.

وی با بیان اینكه هنوز افرادی در مورد استفاده از برخی لباس ها كه پوشیدن آنها خلاف شرع است دقت نمی كنند، گفت :بر روی برخی لباس های خارجی اسامی متبركه و مقدس اسلامی نوشته می شود كه استفاده از اینها اهانت است .

وی ضمن تاكید بر حمایت از تولید كنندگان داخلی در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، گفت: تولید كننده ما هم باید به وظیفه خود درست عمل كند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری بر وحدت و همدلی و همكاری مسوولان به عنوان بخش دیگری از رهنمودهای نوروزی ایشان، افزود: بنا به فرمایشات رهبری این امر واجب است و امروز تفرقه و نفاق و تخریب یكدیگر خلاف شرع است.

وی با اشاره به تعیین احكام اعضای حقوقی و حقیقی جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، توصیه اعضا به حضور جدی و كار كارشناسی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب ،مظهر خرد جمعی در نظام اسلامی است.

وی سالروز سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) درفروردین سال 42 در مسجد اعظم قم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مهمترین مساله در رشد و پرورش انسان ها مساله رهبری جامعه دز بعد فردی و اجتماعی است.

وی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را هم گرامی دشت و با اشاره به خدمات این دلاورمردان در برقراری آرامش كشور و حفاظت از مرزهای داخلی و خارجی ادامه داد: نیروهای مسلح باید به توفیق خدمتی كه نصیب آنها شده افتخار كنند.

وی در خطبه های نخست نماز جمعه سبزوار با بیان اینكه بقای اسلام در هر محیطی وابسته به بقای مسلمین است، گفت: یكی از عوامل فنای مسلمین گشتن اموال دست كسانی است كه حق مال را نمی شناسند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به ایاتی از قرآن كریم افزود: در قرض الحسنه نجات مردم است اما در ربا چنین نیست.

وی به پذیرش طلبه در مدرسه عملیه اهل البیت (ع) این شهرستان از ابتدای سال و پذیرش نشدن افراد با معدل پایین در این مدرسه هم اشاره كرد .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.