اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 25 فروردين 1391 / کد مطلب: 2159 / نظرات: 0


ایجاد پادگان آموزشی افسری و درجه‌داری در سبزوار


 فرماندار سبزوار از ایجاد پادگان آموزشی افسری و درجه‌داری در شهرستان سبزوار خبر داد.
به گزارش سبزوارما به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم شعبانی در دومین جلسه هماهنگی برای ایجاد این مرکز در سبزوار، اظهار داشت: پادگان آموزشی سبزوار با همکاری و مساعدت همه مسئولان شهرستانی و استانی در سال جاری احداث می‌شود.
وی مهم‌ترین رویکرد نظام جمهوری اسلامی را تامین امنیت برای مردم عنوان کرد و گفت: استقرار و ایجاد این مرکز آموزشی نه تنها در تامین امنیت سبزوار نقش اساسی خواهد داشت بلکه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز می‌تواند اثرات مثبتی را برای شهرستان به همراه داشته باشد.
فرماندار سبزوار تصریح کرد: هیچ‌گونه نگرانی برای واگذاری و صدور سند زمین این مرکز وجود ندارد و شهرستان متعهد می‌شود که همه امکانات موردنیاز احداث این پایگاه را فراهم کند.
سرهنگ علی کلاته معاون مهندسی ناجا نیز در این جلسه با بیان اینکه ایجاد این پایگاه آموزشی فقط در مراکز استان‌ها انجام می‌شود، سبزوار را تنها شهرستان کشور ذکر کرد که در کنار پنج مرکز استان به این مهم دست می‌یابد.
وی امور آموزشی این پادگان را زیر نظر مرکز آموزشی ثامن الائمه ناجا مشهد عنوان کرد و خواستار واگذاری و صدور سند زمین پایگاه آموزشی، تسطیح زمین، انشعابات و حصارکشی مکان مورد نظر احداث این مرکز شد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری و تلاش مسئولان شهرستان کلنگ احداث آن در سال جاری به زمین زده شود.
با موافقت اعضای جلسه، «شهدای هویزه»به عنوان نام این پادگان انتخاب شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.