اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1391 / کد مطلب: 2156 / نظرات: 1

مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار:


در نیم فصل دوم لیگ برتر را همچنان با اقتدار وارد میدان می شویم


در نیم فصل دوم لیگ برتر را همچنان با اقتدار وارد میدان می شویم مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار گفت: در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برترهندبال كشور همچنان با اقتدار وارد میدان می شویم. 
   
 به گزارش سبزوارپيام ' علی شعبان پور'  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تیم در پایان نیم فصل دوم با 16 امتیاز و هشت برد و یك باخت مقام دوم را كسب كرد.

وی با بیان اینكه تیم ثامن از پنجم فروردین تمرینات خود را با حضور بازیكنان خارجی خود آغاز كرد، افزود: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و آماده هستیم تا در نیم فصل دوم رقابت ها نتایج خوبی كسب كنیم.

وی با اظهار اینكه دیگر تیم ها هم با تمرینات زیاد و كسب آمادگی وارد نیم فصل دوم رقابت ها می شوند، افزود: در این مرحله بازی ها فشرده تر و نزدیكتر به هم خواهد بود كه با توجه به این موضوع بازی های سختی پیش رو داریم و هیچیك از حریفان را دست كم نمی گیریم.

شعبان پور با اشاره 16 امتیازی بودن فولاد مباركه سپاهان تیم صدر جدول و ثامن الحجج سبزوار و نیز 12 امتیازی بودن تیم ذوب آهن ، گفت: با توجه به امتیاز فعلی تلاش ما كسب عنوان اول یا دومی این فصل از رقابت های لیگ برتر و كسب سهمیه است.

وی حریف اصلی ثامن الحجج سبزوار را فولاد مباركه سپاهان اعلام و به در پیش بودن دو بازی سخت با این تیم در اصفهان اشاره كرد.

مربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار (ع) نخستین بازی این تیم در آغاز نیم فصل دوم را 27 فروردین مقابل هپكو در اراك ذكر كرد و گفت: بازی مقابل این تیم را دست كم نمی گیریم چرا كه هپكو در بازی مقابل ذوب آهن مساوی كرد.

وی با بیان اینكه یكی از بازیكنان روسی و شهابی از بازیكنان مصدوم تیم در حال حاضر هستند ابراز امیدواری كرد :امكان حضور این بازیكنان در بازی یكشنبه مقابل هپكو فراهم شود.

وی با عنوان اینكه تنها شكست تیم ثامن مقابل ذوب آهن اصفهان در آخرین بازی نیم فصل اول بوده ، غرور بازیكنان به دلیل برد در تمام بازی های گذشته ، بی انگیزگی و بازی هندبالسیت های تیم حریف با تمام توان را عامل این شكست معرفی كرد.

وی افزود: آخرین بازی ما در پایان لیگ برتر مقابل این تیم در سبزوار خواهد بود كه این بازی را برد خاتمه می دهیم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.