اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1390 / کد مطلب: 214 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


خدمات دهي ستاد تسهيلات تابستاني سبزوار رضايت بخش بوده است


خدمات دهي ستاد تسهيلات تابستاني سبزوار رضايت بخش بوده است
 جانشين رييس ستاد تسهيلات تابستاني سبزوار از فعاليت ها و خدمات دهي اين ستاد به مسافران و گردشگران تابستاني در سال جاري ابراز رضايت كرد. 
'محمد كلاته 'روز سه شنبه در نشست ستاد تسهيلات تابستاني سبزوار افزود : با همكاري همه جانبه اعضاي ستاد ، تسهيلات و خدماتي كه تا كنون ارائه شده رضايت بخش بوده و نارضايتي در اين حوزه نداريم .
وي با بيان اينكه در ماه مبارك رمضان مسافرت ها كاهش مي يابد، گفت : اين ستاد در اين ماه نيز آمادگي كامل براي خدمات دهي به مسافران و زائران را دارد.
وي نظارت بيشتر بر آشپزخانه هاي سطح شهرستان ، اقدام براي نصب علائم راه در سطح شهر و جاده ها ، اقدام جدي در مورد جاده روداب – سبزوار را مورد تاكيد قرار داد.
كلاته در بخشي ديگري از سخنانش با اشاره به مشكل جايگاه هاي سوخت كاشفي ، توحيد شهر و داورزن گفت : مشكل جايگاه توحيد شهر حل شده و براي حل مشكل دو جايگاه كاشفي و داورزن هر چه سريعتر بايستي اقدام شود.
فرمانده پليس راه سبزوار هم گفت : محور روداب – سبزوار به عنوان يك محور فرعي مطرح است كه با توجه به جمعيت و وجود كارخانه سيمان نياز به تحول اساسي دارد.
سرهنگ 'محمد ستوده ' افزود : اين جاده بايستي تعريض يا دو بانده شود تا از تصادفات آن جلوگيري شود .
وي گفت : پليس راه در محور سبزوار – روداب در قالب طرح هاي ضربتي و به طور موقت حضور دارد .
وي از محور سبزوار – شاهرود به عنوان يكي از محورهاي پر خطر شهرستان نام برد و گفت : اگر حضور مستمر پليس در اين محور نبود تصادفات بيشتري هم به وقوع مي پيوست .
وي در مورد استقرار كانكس در محور كاهك گفت : سكوي مناسب براي اين كانكس تعبيه شده و ما براي استقرار آن مشكلي نداريم.
اين مسوول تنها مشكل استقرار اين كانكس را نبود آب ، برق و مسائل و امكانات جانبي عنوان كرد كه متاسفانه هنوز محقق نشده است.
'علي مومني ' رييس جمعيت هلال احمر سبزوار نيز در اين نشست به آمار بالاي واژگوني در محور كاهك اشاره كرد و گفت : در تيرماه امسال 19 مورد حادثه در كاهك ،چهار مورد در مهر و دو مورد اعزام به بيمارستان داشتيم .
رييس اداره تعزيرات حكومتي نيز در اين نشست گفت : پرونده هاي وارده به اين اداره در تيرماه 151 فقره و آمار پرونده هاي مختومه 206 فقره بود.
' اسحاق سويزي ' به اختلاف پرونده هاي وارده با مختومه اشاره كرد و گفت : اين اختلاف به اين دليل است كه بخشي از پرونده هاي گذشته در ماه جاري رسيدگي مي شود.
وي حوزه كاري اين اداره را شهرستان هاي سبزوار ، جوين ،جغتاي و خوشاب عنوان كرد .
منبع : ايرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.