اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 20 فروردين 1391 / کد مطلب: 2132 / نظرات: 0


فرماندار جوین خبر داد:حمایت از کشت گلخانه‌ای و آبزی‌پروری



 فرماندار جوین گفت: حمایت از کشت گلخانه‌ای و آبزی‌پروری از اولویت‌های امسال شهرستان جوین است.
به گزارش  روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی فروزان  اظهار داشت: افراد یاد شده که تاکنون به جز برای مسکن از دولت زمینی دریافت نکرده‌اند، از سوی اداره کار شهرستان و نیز نظام صنفی کشاورزی شناسایی و به دبیرخانه ستاد معرفی خواهند شد.
فرماندار جوین ایجاد شغل برای فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی و افراد بیکار علاقمند به این فعالیت را از اهداف اساسی ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان عنوان کرد.
وی درباره سایر اهداف و اولویت‌های ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان گفت: اجرای سیستم نوین آبیاری، حمایت از آبزی‌پروری و نیز کشت گلخانه‌ای از دیگر مواردی است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه و با هدف تحقق شعار امسال پیگیری و اجرا می‌شود.
فرماندار جوین بر لزوم شناسایی و معرفی منابع آبی قابل تخصیص از سوی مدیریت امور آب منطقه‌ای به دبیرخانه ستاد تاکید و ادامه داد: اداره منابع طبیعی شهرستان نیز موظف است نسبت به شناسایی و معرفی زمین‌های قابل کشت اقدام کنند.
وی با اشاره به نقش بی‌بدیل کشاورزی در تامین امنیت غذایی اظهار داشت: رهاورد حمایت دولت از بخش کشاورزی و تخصیص اعتبارات مورد نیاز، به فعلیت درآمدن استعدادهای بالقوه شهرستان، افزایش توان تولید و رونق اقتصاد در شهرستان جوین است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.