اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 فروردين 1391 / کد مطلب: 2131 / نظرات: 0


دوره آموزشی مقابله با جنگ نرم در سبزوار برگزار شد


دوره آموزشی مقابله با جنگ نرم در سبزوار برگزار شد دوره آموزشی مقابله با جنگ نرم ویژه مدیران و کارشناسان فرهنگی شهرستان های سبزوار ، جوین و جغتای و نهادهای زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار برگزار شد.    
،کارشناس و هادی سیاسی ممتاز سپاه و بسیج در این دوره آموزشی که روز یکشنبه در تالار کاشفی سبزوار برگزارشد راهبردهای استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی از دهه نخست انقلاب تا کنون را بیان کرد.
'سید جلال امینی' با ذکر چهار جمله از بیانات معمار کبیر انقلاب در مورد آمریکا شامل ' آمریکا شیطان بزرگ است' ،' آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ' ، ' آمریکا طبلی توخالی است ' و آمریکا ام الفساد است ' گفت: این جملات مسیر استکبار ستیری ملت ایران را ترسیم می کند.
وی همچنین جنگ نرم را جدیدترین و پیچیده ترین راهبرد استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اشکال و ابعاد جنگ نرم از 20 سال قبل آغاز شده اما مصداق بارز و عینی آن را در فتنه سال 88 شاهد بودیم.
وی اظهار داشت: ملت ایران از 22 خرداد 88 (همزمان با دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری )تا 22 بهمن 88 به مدت هشت ماه دفاع مقدس دیگری را در دفاع از ارزش های اسلام ، انقلاب و ولایت فقیه رقم زد.
وی دلایل رو آرودن دشمن به جنگ نرم علیه انقلاب را برخورداری نظام اسلامی از قدرت هوشمند مطرح کرد و گفت: مهمترین رسالت ما در برخورد با توطئه های دشمنان اطاعت کامل از ولایت فقیه ، حفظ ایمان و معنویت و بصیرت است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.