اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 فروردين 1391 / کد مطلب: 2106 / نظرات: 0

فرماندار جغتای :


همه مسوولین، حمایت و تقویت تولید داخلی را سرلوحه كار خود قرار دهند


همه مسوولین حمایت و تقویت تولید داخلی را سرلوحه كار خود قرار دهند  فرماندار شهرستان جغتای گفت: همه مسوولین باید تقویت تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی را سرلوحه كار خود قرار داده و راهكارهای غلبه بر دشمن را شناسایی كنند.
  
 
'مهدی هنرور '  در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شعار امسال ' تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی افزود : نامگذاری سالها از سوی رهبر معظم انقلاب، یك حكمت و فلسفه خاص دارد و از 18 سال پیش بیشتر نامگذاری ها علاوه بر اینكه روحیه تلاش و كار را تقویت كرده ،موجب پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف شده است.

وی افزود : شعار های مطرح شده در نامگذاری سالها صرفا یك امر نمایشی نیست بلكه در واقع نقشه راه ملت و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر سال است كه از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم می شود.

وی اظهارداشت : مقام معظم رهبری یك نگاه جامع و راهبردی دارند و باید در سال جاری در تولید ملی و تحقق این شعار اساسی توجه خاص داشته باشیم و علاو بر تقویت تولید ،مصرف تولیدات داخلی را برای آحاد مردم به یك فرهنگ تبدیل كنیم.

فرماندار جغتای افزود :یكی از راههای عمده حمایت از تولید ملی ،مبارزه با قاچاق كالاهای وارداتی است كه بر اساس مطالعات كارشناسی شده به ازای هر یك میلیارد دلار واردات كالای قاچاق به كشور حدود یك هزار فرصت شغلی از دست می رود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.