اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 15 فروردين 1391 / کد مطلب: 2093 / نظرات: 1

فرمانده انتظامی :


مصدومان تصادفات سبزوار در نوروز حدود30 درصد كاهش یافت


مصدومان تصادفات سبزوار در نوروز حدود30 درصد كاهش یافت  فرمانده انتظامی سبزوار از كاهش حدود 30 درصدی مصدومان تصادفات درون شهری و برون شهری این شهرستان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. 
   
 ' سرهنگ قنبر علی آزادواری '  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ایام نوروز امسال (از 25 اسفند تا 15 فروردین ) هیچ تصادف منجر به فوتی در این شهرستان نداشتیم كه این رقم در سال گذشته یك مورد بود.

وی از كاهش 13 درصدی تصادفات جرحی ، 30 درصدی مصدومان سوانح رانندگی و 60 درصدی تصادفات خسارتی درون شهری هم در این مدت خبر داد و به تعداد آنها اشاره ای نكرد.

وی ادامه داد: چهار تصادف جاده ای منجر به فوت در حوزه این شهرستان در ایام نوروز امسال روی داد كه منجر به فوت چهار نفر از هموطنان شد.

وی در عین حال از كاهش 32 درصدی تصادفات جرحی و مجروحان سوانح رانندگی و كاهش 28 درصدی تصادفات خسارتی در جاده های حوزه این شهرستان در این ایام خبر داد.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: بسیج نیروها در ایام نوروز به ویژه در روزهای خاصی همچون سیزده بدر ، استقرار نیرو در میادین و چهارراه های پر تردد شهر ، فعالیت های پیشگیرانه همچون آموزش رانندگان و ارتقای سطح آگاهی آنها نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل كاهش تصادفات درون شهری در این شهرستان بود.

وی شناسایی نقاط پر خطر جاده ای و نصب علایم هشدار دهنده ، حضور جدی و حداكثری نیروهای پلیس راه در محورها و همكاری فرماندهی انتظامی با پلیس راه و استقرار نیروهای این فرماندهی در برخی نقاط جاده ای را از عوامل موثر در كاهش تصادفات جرحی و خسارتی محورهای این شهرستان در ایام نوروز امسال برشمرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.