اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 فروردين 1391 / کد مطلب: 2080 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


12فروردین 58 روز آغاز حیات واقعی اسلام در دنیاپس از چندین سال است


12فروردین 58 روز آغاز حیات واقعی اسلام در دنیاپس از چندین سال است  امام جمعه موقت سبزوارگفت: 12 فروردین 58 روز آغاز حیات واقعی اسلام در دنیا پس از یك هزار و چند صد سال و روز پیروزی مستضعفان بر مستكبران است. 
   
 به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین' محمد سلیمانی' در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار با گرامیداشت 12 فروردین ، روز جمهوری اسلامی افزود: در چنین روزی در سال 58 مهمترین همه پرسی تاریخ ایران انجام شد.

وی این روز را روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و روز تثبیت انقلاب اسلامی هم عنوان كرد و گفت: در 12 فروردین 58 حكومتی با سه شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی تاسیس شد.

وی اضافه كرد: این شعار تا امروز كه در دهه چهارم انقلاب قرار داریم به قوت خود باقی است و همه مستكبران جهان هم براین اعتقادند كه ملت ایران این شعار را رها نكرده است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینكه پایبندی بر این شعار تا امروز ،به آسانی به دست نیامده است، یاد شهدایی را كه جان خود را در راه نظام جمهوری اسلامی فدا كردند، گرامی داشت.

خطیب جمعه موقت سبزوار با اشاره به آیاتی از قرآن كریم ، ظهور گروهی با ویژگی های دوستی نسبت به خداوند ، شكست ناپذیری در مقابل دشمنان ،واهمه نداشتن از دشمن ، جهاد در راه خدا و ... را وعده قران برشمرد.

وی معمار كبیر انقلاب را نمونه ای از این افراد دانست و ادامه داد: ما شهدایی داریم كه برای دفاع از مرزهای اعتقادی ، كشور و نیز علمی جهاد كردند.

وی گفت: چهار دانشمند هسته ای شهید كشور در زمره شهدایی هستند كه برای دفاع از مرزی های علمی كشور به فیض شهادت نایل آمدند.

وی یاد این شهدا را گرامی داشت و گفت: دفاع از مرزهای اقتصادی كشور هم جهاد لازم دارد .

حجت الاسلام سلیمانی همچنین پیام های این آیه قرآن را بیان كرد و گفت: رهبران و مسوولان جامعه باید بدانند كه احتمال ریزش در میان برخی مریدان آنها وجود دارد اما اگر عده ای از افراد ریزش كردند جمع دیگری می آیند كه رویش می كنند و رفته ها تحت الشعاع قرار می گیرند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.