اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 7 فروردين 1391 / کد مطلب: 2070 / نظرات: 0

معاون فرماندار:


780كیلو گرم موادغذایی غیرقابل مصرف در سبزوار كشف و معدوم شد


780كیلو گرم موادغذایی غیرقابل مصرف در سبزوار كشف و معدوم شد  جانشین رییس ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار گفت: 780 كیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در بازدید از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان از آغاز طرح مانور نوروزی تا چهارم فروردین كشف و معدوم شد.
  
 
' محمد كلاته' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مواد غذایی به دلایلی از جمله غیر استاندارد و غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته بودن معدوم شدند.

وی اظهار داشت: در این 9 روز یك هزار و 570 مورد بازدید از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماكن عمومی شهرستان و 125 مورد بازدید از اماكن بین راهی انجام گرفت.

وی به فعالیت های كمیته بازرسی ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار در همین مدت اشاره كرد و گفت: 910 مورد بازرسی از اصناف ، اماكن عمومی و تالارهای پذیرایی و غیره انجام شده و 32 مورد گزارش مردمی از تخلفات به این كمیته رسیده است.

كلاته، تعداد گشت های مشترك نوروزی با حضور اداره تعزیرات ، بازرگانی ، مركز بهداشت و غیره را هم 12 مورد ذكر كرد و افزود: این گزارشات ، بازرسی ها و بازدیدها منجر به تشكیل34 فقره پرونده تخلف شد.

جانشین رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سبزوار همچنین از اسكان قریب به 28 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در واحدهای اقامتی و مدارس این شهرستان از 25 اسفند تا چهارم فروردین خبر داد.

وی اسكان این تعداد مسافر را نشان از افزایش تعداد مسافران نوروزی سبزوار در نوروز امسال دانست و گفت: از این تعداد یك هزار و 839 نفر در واحدهای اقامتی و 26 هزار و 131 نفر در مدارس اسكان داده شدند.

وی محل های پیش بینی شده برای اسكان مسافران نوروزی در سبزوار شامل مدارس و واحدهای اقامتی را دارای ظرفیت بالغ بر چهار هزار نفر در هر شب ذكر كرد.

وی افزود: برای اسكان اضطراری 13 هزار مسافر در هر شب هم محل های دیگری از جمله مساجد ، سالن های ورزشی و ... پیش بینی شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.