اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 6 فروردين 1391 / کد مطلب: 2069 / نظرات: 1

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها :


مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم واریز شد/یارانه فروردین نیمه این ماه واریز می شود


مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم واریز شدیارانه فروردین نیمه این ماه واریز می شود تهران - مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: مبلغ 28 هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها، 28 اسفندماه 90 به حساب سرپرست های خانوار واریز شد .
  
 
به گزارش روز یكشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، 'بهروز مرادی' افزود: ممكن است این مبلغ ماهیانه یا به صورت دوماهه باشد ، اما تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود.

وی گفت: واریز مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها كه 28 هزار تومان است، 28 اسفندماه 1390 انجام شد كه ممكن است این مبلغ ماهیانه یا به صورت دوماهه باشد.

مرادی درباره تاخیر اطلاع رسانی در این امر گفت: این مبالغ به حساب تمامی بانكها رفته بود، اما به دلیل غیر فعال بودن سامانه ساتنا یعنی سامانه ای كه انتقال وجه بین بانكها را انجام می دهد، اطلاع رسانی درباره این كه این مبالغ به حسابهای بانكها و سپس به حسابهای مردم واریز شده است، را هم اكنون انجام دادیم.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها تاكید كرد: همانطور كه در مرحله اول اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، پراخت یارانه نقدی را یكماه و نیم زودتر از شروع اجرای قانون در نظر گرفتیم، هم اكنون نیز همین گونه است.

مرادی گفت:این مابه التفاوت مربوط به زمانی است كه مرحله دوم آغاز شود؛ یعنی پرداخت این مبلغ به معنی شروع مرحله دوم یارانه ها نیست. این مبلغ در حسابهای مردم زودتر واریز شده ، اما غیر قابل برداشت است.

وی افزود: زمان برداشت ، یكماهه یا دوماهه بودن این مبلغ در اطلاع رسانی های بعدی به مردم اعلام خواهد شد.

مرادی تصریح كرد: اگر مبلغ 28 هزار تومان ماهیانه باشد؛ 73 هزار و 500 تومان سرانه ماهیانه و اگر دو ماهه باشد؛ 14 هزار تومان ماهانه به 45 هزار و 500 تومان اضافه می شود.

وی همچنین از واریز یارانه های فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: 15 فروردین ماه، 45 هزار و 500 تومان به حسابها واریز می شود و 17 فروردین ماه قابل برداشت است ، اما 28 هزار تومان اضافه شده غیر قابل برداشت است تا زمان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها كه اجازه برداشت داده شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.