اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 6 فروردين 1391 / کد مطلب: 2062 / نظرات: 0

یك مسوول:


چهارپایگاه جاده ای هلال احمر درسبزوار به مسافران امداد رسانی می كنند


چهارپایگاه جاده ای هلال احمر درسبزوار به مسافران امداد رسانی می كنند  رییس جمعیت هلال احمر سبزوار از استقرار چهار پایگاه امداد جاده ای برای امداد رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد. 
   
 'رمضانعلی مومنی'  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این پایگاه ها در ابراهیم آباد واقع در محور سبزوار – بردسكن و محورهای زعفرانیه ، مهر و كاهك مستقر هستند.

وی افزود: پایگاه های كاهك و مهر به دلیل تردد بالای محور شاهرود – سبزوار و واژگونی های زیاد این محور به صورت ثابت مستقر بوده و در تمام طول سال به مسافران و زائران بارگاه رضوی ارائه خدمت می كنند.

این مسوول اضافه كرد: فعالیت پایگاه ابراهیم آباد هم از آغاز طرح زمستانی امداد رسانی و فعالیت پایگاه زعفرانیه از 24 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی از اقدام برای ثابت كردن پایگاه های ابراهیم آباد و زعفرانیه خبر داد و گفت: با توجه به ترانزیتی بودن ، تردد زیاد ، تصادفات و اعلام نیاز در محور های سبزوار- بردسكن و زعفرانیه در صدد هستیم این دو پایگاه را در صورت قبول مسوولان استانی و كشوری و مصوب شدن به عنوان پایگاه ثابت مستقر كنیم.

وی با اظهار اینكه عملیات جستجو و نجات ، رهاسازی و اطفای حریق جاده ای با هلال احمر است، افزود: بنابراین استقرار هلال احمر در محل های استقرار اورژانس منافاتی با هم ندارد.

مومنی از استقرار دو راهنمای زائر در میدان سربداران و پارك ارمغان سبزوار در ایام نوروز نیز خبر داد و گفت: اعضای سازمان ملی جوانان در این نقاط یك هزار و 500 كیف كمك های اولیه و بیش از دو هزار لوح فشرده آموزشی را بین مسافران توزیع می كنند.

وی توزیع بروشورهای راهنمای گردشگری ، امدادی و نقشه شهرستان و استان را هم از فعالیت های این راهنمایان ذكر كرد .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.