اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 28 اسفند 1390 / کد مطلب: 1989 / نظرات: 0

شهردار :


140 هزار شاخه گل به مناسبت نوروز در میادین سبزوار كاشته می شود


140 هزار شاخه گل به مناسبت نوروز در میادین سبزوار كاشته می شود  شهردار سبزوار از كاشت 140 هزار شاخه گل به مناسبت فرا رسیدن نوروز در میادین این شهر خبر داد.
  
 
به گزارش ایرنا ' حسین مقصودی  افزود: این اقدام از حدود 10 روز قبل آغاز شده و كاشت گل ها نسبت به سال قبل 14 برابر شده است.

وی با اشاره به محدوده 700 هكتاری محدوده خدمات شهری سبزوار، گفت: شهرداری در حال حاضر در 60 نطقه شهر در حال كار عمرانی است.

وی استقبال از نوروز را جزو وظایف شهرداری برشمرد و از نصب المان های چاووش در میدان دروازه عراق ، جانباز در بوستان جانبازان و یادبود بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در میدان شهید فهمیده به همین مناسبت خبر داد.

مقصودی افزود: المان كوزه به یاد كوزه گران روستای برآباد در كمربندی حاشیه شهر ، نماد اتحاد مردم سبزوار دردوران انقلاب در میدان 22 بهمن و المان زعفران در ورودی ششتمد نیز تا قبل از نوروز 91 نصب می شود.

وی با بیان اینكه المان رستم و سهراب سبزوار به مسابقه جهانی گذاشته شده افزود: المان های یادبود دكتر شریعتی و نون والقلم نیز در حال ساخت هستند كه پس از نوروز نصب می شوند.

وی خواستار كمك ادارات سبزوار نیز برای استقبال از بهار و زیباسازی شهر شد و گفت: ادارات سبزوار می توانند با نورپردازی و زیبا سازی ورودی اداره در این جهت كمك كنند.

شهردار سبزوار از خرید یك هزار و 600 تن قیر در یكماه اخیر خبر داد و گفت: تا حدود پنج ماه آینده مشكل قیر نداریم و آسفالت نقاط دیگری از شهر آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به آغاز دریافت بهای جمع آوری پسماند از شهروندان سبزواری ، جمع مبلغ این فیش ها در سال را 20 میلیارد ریال ذكركرد و گفت: این در حالی است كه ما در حوزه خدمات شهری حدود 80 میلیارد ریال هزینه می كنیم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.