اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1390 / کد مطلب: 1987 / نظرات: 0

دکتر محسنی ثانی :


وحدت نمایندگان و مسئولین سبزوار در مجلس هشتم زبانزد کشور شده است


وحدت نمایندگان و مسئولین سبزوار در مجلس هشتم زبانزد کشور شده است سایت محسنی نوشت /دو نماینده منتخب مردم سبزوار به همراه امام جمعه محترم شهرستان شامگاه پنجشنبه ۲۵ اسفند ۹۰ در جمع  نمازگزاران مغرب و عشای مسجد جامع این شهر به سخنرانی پرداختند.
در خبرها خلاصه ای از سخنرانی حاج آقای ابراهیمی و مهندس سبحانی را انتشار دادیم اینک مشروح سخنرانی دکتر محسنی ثانی را به اطلاع شما مخاطبان گرامی می رسانیم.
این نماینده مردم در ابتدای سخنرانی خود یک بار دیگر از حضور با شکوه مردم ایران به ویژه مردمان ولایتمدار خطه سربداران در انتخابات مجلس نهم تقدیر و تشکر نمود و از رأی اعتماد مردم به او و مهندس سبحانی هم سپاسگذاری ویژه ای کرد.

 این نماینده مورد تأییدجبهه متحد اصولگرایان در مجلس هشتم سپس لازم دانست عرض تبریکی هم به محضر مقام معظم رهبری داشته باشد چه اینکه ایشان  که با راهنمایی ها و بشارت های مفیدشان ، همچون همیشه به همه آحاد ملت ایران کمک کردند تا در روز ۱۲ اسفند حماسه ای دیگر بیافرینند . وی همچنین از زحمات امام جمعه محترم شهرستان ، تمامی نامزدهای محترم انتخابات ، اعضای ستادهای انتخاباتی ، تیم اجرایی انتخابات شهرستان که در این مدت برای انجام صحیح و سالم انتخابات تلاش کرده بودند تشکر کرد.
منتخب مردم در مجلس هشتم و نهم در ادامه به ذکر توضیحاتی چند در مورد حماسه ۱۲ اسفند پرداخت و گفت : ما در روز ۱۲ اسفند یک انتخابات چندوجهی داشتیم که از هرطرف با یک هجمه از سوی دشمنان و منافقین انقلاب و نظام اسلامی همراه بود و از سوی دوستان  و دلبستگان این نظام نیز چشم امیدی خاص به سمت آن دوخته شده بود.
یک طرف هجمه غربی ها بود که می خواستند به هرشکل ممکن فضای انتخابات ایران را تحریم و تخریب کنند ، یک طرف دیگر حکام سرسپرده به استبداد جهانی در کشورهای اسلامی منطقه بودند که امیدوار بودند با انجام یک انتخابات ناصحیح و ناسالم در ایران و عدم استقبال مردم از این انتخابات ، وجهه و غرور جمهوری اسلامی ایران را تهدید شده ببینند . و طرف سوم این انتخابات در داخل کشور خودمان بود که یک عده از افرادی که عقایدی دیگر داشتند و بنا نداشتند خواست و نظر عمومی مردم را بپذیرند ، در ابتدا سعی کردند انتخابات را تحریم کرده و تا می توانند سنگ اندازی کنند . اما آنها نیز در نهایت مأیوس شدند.
به گفته محسنی ثانی در نقطه مقابل این سه طیف ، گروه های دیگری هم از مسلمانان و انسان های آزادی خواه و عدالت طلب بودند که در ایران و کشورهای اسلامی به خصوص ممالکی که در سالهای اخیر به یک بیداری اسلامی رسیده ا ند ، چشم امید دوخته بودند تا یک انتخابات صحیح و پرشور در ایران برگزار شود و این مسیر مقدس ادامه یابد.
وی در ادامه گفت در بحث ایجاد وحدت و همدلی در سطح مدیریتی شهرستان ما در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به همراه آقای بروغنی بعد از ۳۰ سال ثابت کردیم که می توان یک فضای وحدت ایجاد کرد و می توان در سنگر خدمت به مردم برای رضای خدا ، دست هواهای نفسانی را بست و حقیقتاً تا حد توان تلاش کرد.
به گفته محسنی امروز وحدتی که در بین نمایندگان و همه مسئولین شهرستان های حوزه انتخابیه سبزوار به وجود آمد ، در کشور زبانزد شده است . به طوری که اگراز هر یک از دولت مردان و وزرا ، دیگر نماینده های مجلس و … بپرسید این وحدت و همدلی سازنده در سطح مدیریت ارشد شهرستان سبزوار را در ۴ سال گذشته تأیید خواهند کرد. وحدت و همدلی ما به گونه ای بود که اصلاً تا کنون در کشور نداشته ایم شهری که دو نماینده یا بیشتر در مجلس شورای اسلامی داشته باشد و تا این اندازه با یکدیگر همراه و همصدا باشند.
دکتر محسنی ثانی در ادامه گفت : من در همین سبزوار خودمان هم نماینده های قبل از انقلاب را دیده ام هم نمایندگان بعد از انقلاب را و تا کنون هیچیک اینچنین وحدت و همدلی ای را ایجاد نکرده بودند. لذا در این زمینه لازم می دانم که از همکارم حاج آقای بروغنی هم تشکر کنم که انصافاً همکاری خوبی کردند.
وی ادامه داد الآن هم که باز به همراه آقای سبحانی در خدمتتان هستیم و امیدوار هستم که همین فضای تلاش و کوشش در سایه وحدت و همدلی قبلی حفظ شده و ادامه یابد.
وی در همین زمینه گفت بنده قبلاً هم اعلام کرده ام که دست برادری ، وحدت ، همدلی و همگامی خود را به دست مهندس سبحانی می دهم و می فشارم و امیدوارم که با تجربیات ایشان که تا کنون در وزارتخانه توانسته اند مدیر موفقی باشند ، بتوانیم  به خوبی برای آبادانی و سازندگی کشور و شهرستان های حوزه انتخابیه کار کنیم.
دکتر محسنی سپس در قسمتی دیگر از سخنان خود به این موضوع پرداخت که مسئولیت داری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک کار شخصی نیست . وقتی قبول کردیم که لباس خدمت به مردم را بپوشیم نباید مثل یک امر شخصی به این موضوع نگاه کنیم.
من می توانم از مال شخصی و شخصیت حقیقی خودم برای هرکسی که خواستم هزینه کنم اما از موقعیت و امکانات شغلی و شخصیت حقوقی خود حق چنین کاری را ندارم و اگر بکنم حق الناس است . و مثلاً حق ندارم امروز این فرد را بگذارم و فردا آن فرد را بردارم چون این با ما بود و آن با ما نبود.
وی سپس گفت من از انتخابات مجلس نهم حرف های زیادی دارم که باید گفته شود اما حالا دراین ایام پرشور و هیجان پایان سال نمی خواهم کامتان را تلخ کنم ، فقط دعا می کنم که انشاالله همه ما در همه امور تقوا داشته باشیم.
وی در همین زمینه یک نمونه بارز از بی تقوایی را در این دانست که افراد بدون اینکه حساسیت لازم را به خرج دهند هر حرف و شایعه ای را از هرکس و هرکجا شنیدند ، بپذیرند و منتشر کنند. که در این کار چون ممکن است با آبروی یک مسلمان بازی شود گناه بزرگی است .
این نماینده اصولگرای مجلس هشتم و نهم گفت خداوند باریتعالی می فرماید هرحرفی را همینطوری نشنویم و نپذیریم . در ا نتخابات گذشته هم خداراشکر در نهایت این انتخابات باوجود برخی سنگ اندازی ها با صحت و سلامت انجام شد و همه برآن مهر تأیید زدند .
وی همچنین به حضرت آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی که دو تن از بزرگان جبهه متحد اصولگرایان هستند اشاره کرد و گفت در این انتخابات و قبل از آن بنده را این بزرگواران  تأیید کردند و خواستند . البته کسانی هم دراین میان مسائل دیگری را می گویند و طور دیگری وانمود می کنند. اما این ها افرادی هستند که حق خود می دانستند از این انتخابات سود و نفع شخصی ببرند اما موفق نشدند.
وی سپس در واکنش به برخی شایعه پراکنی ها و بدگویی ها که پشت سرش انجام شده است گفت هرگز پاسخ این ا فراد را نداده و بد کسی را نگفته ام و آنهایی که از من بدگویی کرده اند را به خدا واگذاشته ام.
لازم به ذکر است عالم جلیل القدر حاج آقای علوی از ابتدای این مراسم تا پایان حضور داشت و دکتر محسنی ثانی در لابه لای سخنرانی خود از محبت و عنایت های ویژه ای که آیت الله علوی نسبت به ایشان داشته اند ، قدردانی کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.