اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 26 اسفند 1390 / کد مطلب: 1981 / نظرات: 0


عمليات خدمات دهی و استقبال از مسافران نوروزی در سبزوار آغاز شد


عمليات خدمات دهی و استقبال از مسافران نوروزی در سبزوار آغاز شد  عملیات خدمات دهی و استقبال از مسافران نوروزی سبزوار  با حضور كلیه نیروهای خدماتدهی و امدادی این طرح و شماری از مسوولان آغاز شد.
  
 
به گزارش ایرنا ، جانشین رییس ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار در آیین آغاز این مانور در پارك بهمن واقع در حاشیه كمربندی این شهرستان به خبرنگاران گفت: عملیات خدماتدهی به مسافران و زائران در حوزه شهرستان سبزوار ار امروز 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین 91 ادامه دارد.

'محمد كلاته' با اشاره به قرار گرفتن سبزوار در ورودی استان خراسان رضوی افزود: این موضوع مسوولیت و لزوم خدماتدهی هر چه بهتر به مسافران و زائران استان را چندین برابر كرده است.

وی ادامه داد: برای همین منظور فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی و كمیته های زیر مجموعه این ستاد در سبزوار از حدود دو ماه قبل آغاز شده است .

وی به امكانات فراهم شده توسط اعضای ستا د تسهیلات نوروزی سبزوار اشاره كرد و گفت: در این شهرستان امكان اسكان چهار هزار نفر در شبانه روز در هتل ها ، مسافرخانه ها و مدارس تجهیز شده توسط آموزش و پرورش فراهم است.

این مسوول از ساماندهی 9 پایگاه انتظامی علاوه بر پایگاه های ثابت آن در سطح شهر برای تامین امنیت مسافران و زائران نوروز هم خبر داد و گفت: نیروهای انتظامی در نقاطی از جمله پارك بهمن و دیگر محل هایی كه امكانات رفاهی برای مسافران نوروزی پیش بینی شده مستقر شده اند.

وی چهار پایگاه هلال احمر ، 18 پایگاه اورژانس ، 19 پایگاه بیمارستانی و كلینیك های بهداشتی و پنج پایگاه امداد خودرو را از دیگر تجیهزات پیش بینی شده برای خدمات دهی به مسافران نوروزی در این شهرستان اعلام كرد.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار اظهار داشت:روزانه 112 نفر هم در بحث گردشگری ، اصناف ، تعزیرات حكومتی و بهداشت در حال بازرسی از اماكن در حوزه شهرستان هستند.

وی پنج موزه از جمله موزه های مردمشناسی ، وقف و محیط زیست ، 15 ساعت جشنواره فرهنگی در پارك ها و سطح شهر با برنامه ریزی كمیته فرهنگی ستاد تسهیلات ، چهار نمایشگاه صنایع دستی و شش بازاچه سنتی و محله ای در سبزوار را نیز آماده بازدید مسافران نوروزی برای آشنایی آنها با شهرستان سبزوار برشمرد.

وی از ایجاد 10 سفره هفت سین در سطح شهر سبزوار برای استقبال از بهار هم خبر داد.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار گفت: حوزه خدماتدهی شهرستان سبزوار از داورزن تا زعفرانیه و در جنوب تا حوزه بردسكن و در شمال تا حوزه اسفراین است.

وی خاطر نشان كرد: نیروی انتظامی شهرستان از طریق پایگاه های ثابت و سیار و گشت های سیار و پلیس راه سبزوار برای برقراری امنیت شهرستان و جاده ها تلاش می كنند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.