اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 اسفند 1390 / کد مطلب: 1979 / نظرات: 1


ششتمد با جاذبه هاي طبیعی و تاریخی آماده استقبال از مسافران نوروری است


ششتمد با جاذبه هاي  طبیعی و تاریخی آماده استقبال از  مسافران نوروری است مهدي حسين پور/ یی شک کی از نقاط دیدنی و تفریحی شهرستان سبزوار منطقه ششتمد است که در سفر ریاست جمهوری بعنوان منطقه نمونه گردشگری تصویب شده است.
این منطقه با جاذبه های تاریخی و مذهبی خود همچون آرامگاه ابوالحسن علی بن زید بیهقی ، آرامگاه امامزاده یحیی بن زید در روستای عزیزآباد ، آرامگاه شاهزاده ابوالقاسم در ارتفاعات جنوب ششتمد ، مصلی و متوضی جواد الائمه در شهر ششتمد آماده پذیرائی مسافران و گردشگران نوروزی است.
علاوه بر جاذبه های تاریخی و مذهبی این منطقه جاذبه های طبیعی ششتمد چشم هر بینده را به خود خیره می کند که رودخانه ها و باغات سرسبزدر ششتمد و روستاهای مجاور و همچنین بازدید از درخت قدیمی و کهن چنار در روستای «کیذقان» می توان زمینه گذران مناسبی برای اوقات فراغت مسافران باشد.
آنچه که امسال بر زیبایی های طبیعی این منطقه افزوده است بارندگی های بی سابقه در چندسال اخیر می باشد که مناظری بکر در منطقه کوهستانی ششتمد بوجود آورده است که چشم هر بیننده ای را به خود معطوف خواهد ساخت
اما شهرداری ششتمد نیز همانند سنوات گذشته تلاشهایی را برای زیباسازی این شهر انجام داده تا بتواند زمینه جذب بیشتر گردشگران را در دیار فرید خراسان فراهم سازد
ششتمد سرزمین لاله های بهاری و دیار فرید خراسان همچون سالهای گذشته آماده استقبال از شما مسافران نوروزی می باشد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.