اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 23 اسفند 1390 / کد مطلب: 1971 / نظرات: 0

فرمانده انتظامی سبزوار :


خودروها و موتورهای توقیفی در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات در توقیف می مانند


خودروها و موتورهای توقیفی در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات در توقیف می مانند  فرمانده انتظامی سبزوار گفت: كلیه خودروها و موتور سیكلت هایی كه شب چهارشنبه آخر سال به دلیل ایجاد تنش و ناامنی برای شهروندان توقیف شوند تا آخر تعطیلات نوروز در توقیف می مانند. 
 
به گزارش ایرنا،' سرهنگ قنبر علی آزادواری' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ،افزود: افرادی كه دست به ایجاد یكسری ناامنی و ناهنجاری بزنند و قصد ایجاد مشكلات برای شهروندان و جوانان را داشته باشند با آنها برخورد می شود.

وی همچنین در آستانه شب چهارشنبه سوری خطاب به خانواده ها و شهروندان سبزواری تاكید كرد : مراقب فرزندان خود باشید و از مواردی كه باعث ایجاد حادثه و ناامنی می شود پیشگیری كنید.

سرهنگ آزادواری با بیان اینكه تمام توانمان را برای شب چهارشنبه آخر سال به كار می گیریم و درصورت امكان نیروی كمكی نیز از استان خواهیم داشت ،افزود: ما با شادی مردم مخالف نیستیم بلكه مخالف آتش سوزی هستیم.

وی ادامه داد: تلاش ما داشتن شب چهارشنبه ای امن برای شهروندان است و تمام توان اعم از نیروهای صف ، ستاد و اجرایی خود در شهرستان را به كار گرفته و در صورت امكان از نیروی مقاومت بسیج هم برای این منظور كمك می گیریم.

وی گفت: پی گیر هستیم تا با هماهنگی شهرداری مكان های مشخص شده برای برگزاری مراسم چهارشنبه شب آخر سال داخل شهر سبزوار نباشد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.