اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 اسفند 1390 / کد مطلب: 1970 / نظرات: 12


12 اسفند به عنوان روزی حماسی و ماندنی در تاریخ انقلاب ثبت شد


12 اسفند به عنوان روزی حماسی و ماندنی در تاریخ انقلاب ثبت شد  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: 12 اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس نهم به عنوان روزی تاریخی، حماسی و ماندنی در تاریخ نظام جمهوی اسلامی ثبت شد. 
   
 به گزارش ایرنا، 'قاسم شعبانی عطار'  در جمع شماری از مدیران دستگاه های اجرایی و مسوولان نظامی و انتظامی سبزوار گفت: بیش از 72 درصد واجدان شرایط در حوزه انتخابیه سبزوار در انتخابات شركت كردند.

وی با بیان اینكه مردم با حضور گسترده و كم نظیر خود پای صندوق های رای پیروز واقعی انتخابات 12 اسفند شدند افزود: این در حالی است كه دشمنان داخلی و خارجی و فتنه گران از همه امكانات و ابزارها برای كمرنگ نمودن حضور مردم در صحنه انتخابات استفاده كردند.

وی از حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم سبزوار پای صندوق های رای قدردانی كرد و گفت: وظیفه ما مدیران و خدمتگزاران ملت با توجه به این حضور چند برابر شده است.

وی افزود: ملت ما مردم شریفی هستند كه سختی ها و مشكلات ، تحریم ها ، فشارهای اقتصادی و برخی نامهربانی ها مانع حضورشان در انتخابات نشد.

وی از حضور 23 نامزد مجلس نهم در عرصه انتخابات و ایجاد فضای بانشاط تبلیغاتی در حوزه انتخابیه سبزوار تشكر نموده و از برخی بداخلاقی های انتخاباتی معدودی از آنها گلایه كرد.

شعبانی گفت: برخی به جای معرفی خود و توانمندی هایشان دیگران را زیر سووال برده و به وظیفه خود در تبلیغات عمل نكردند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات مجلس نهم در مركز حوزه انتخابیه سبزوار اظهارداشت: ما به عنوان مجریان انتخابات سعی كردیم بستر مشاركت حداكثری مردم در انتخابات را فراهم كنیم و مهمترین وظیفه ما از آغاز تا انتهای انتخابات این مهم بود.

او افزود: در انتخابات 12 اسفند قانونمداری، بیطرفی، اجرای عدالت و عدم طرفداری مدیران دستگاه های اجرایی از نامزدها به عنوان ملاك های اصلی مجریان بود.

فرماندار سبزوار اظهار داشت: منتخبان ملت در انتخابات 12 اسفند امروز وظیفه سنگینی برعهده دارند و با توجه به شرایط حساس كشور باید در خط ولایت، امامت، شهدا و حافظ استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی باشند و مقابل یاوه گویی های استكبار بایستند.

وی افزود: منتخبان همچنین باید برای حل مشكلات مردم بكوشند./2
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.