اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 اسفند 1390 / کد مطلب: 1961 / نظرات: 1


درخشش کانون فرهنگی هنری شهدای مهر در شهرستان سبزوار


درخشش کانون فرهنگی هنری شهدای مهر در شهرستان سبزوار وبلاگ روستاي مهر/با حمد و سپاس خداوند متعال با خبر شدیم کانون فرهنگی هنری شهدای مهر در بین ۸۲ کانون شهرستان درخشیده است و بعنوان یکی ازکانون های نمونه ی شهرستان انتخاب شده است.

آقای مجید عسکری در گفتگو با ما از فعالیت های مستمر این  کانون در بین کانون های دیگر خبر داد و گفت:با همکاری های صورت گرفته با مدیر مسئول این کانون خوشبختانه از نظر فعالیت این کانون بسیار فعالیت میکند.

ایشان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری شهدای مهر جزو قدیمی ترین کانون های شهرستان می باشد گفت:با همکاری دیگر مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار در تقویت هرجه بیشتر این کانون سعی خواهیم کرد.

حسین نجیبی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مهر هم در گفتگو با ما از این اداره تقدیر وتشکر نمود و گفت:این اداره همیشه پشتیبان ما بوده است و در برنامه های اجرایی تمامی زحمات خود را کشیده است.

ایشان با اشاره به اینکه در آینده کانون فرهنگی هنری شهدای مهر فعالیت های خود را دو چندان می کند گفت:تاکنون گروه هایی همچون ارمغان،ختم المرسلین،شادمهر در کانون فعالیت های گسترده ی در حال انجام دادن است و فعالیت های خود را بیشتر  انجام خواهد داد.

باتشکر از اداره محترم فرهنگ وارشاد شهرستان

وبرادر آقای نجیبی زاده





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.