اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 اسفند 1390 / کد مطلب: 1957 / نظرات: 0


برگزیدگان جشنواره فیلم رافت سبزوار معرفی شدند


برگزیدگان جشنواره فیلم رافت سبزوار معرفی شدند  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم رافت در این شهرستان خبر داد. 
  
به گزارش  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار، 'مجید عسكری ' گفت: جشنواره فیلم رافت در راستای جشنواره های سالانه فیلم كوتاه در شهرستان سبزوار برگزار شد.

وی افزود : این جشنواره با شروع فرآیند فراخوان آثار از دهه كرامت با موضوعات امام رضا (ع) و آزاد در قالب های فیلم و فیلم نامه آغاز شدكه آثار متعددی از شهرستان های قم ، كرج ، مشهد ، تبریز و استان گلستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، افزود: پس از بازبینی هیات داوران 10 فیلم و هشت فیلم نامه به جشنواره راه یافت.

عسكری برگزیدگان این جشنواره را در بخش فیلم مستند (لبیك در كیلومتر 665 ) به كارگردانی حسن كیقبادی ، در بخش فیلم داستانی ( اتاق 46 ) به كارگردانی مهدی بخش مقدم ، در بخش نگاه نو (مثل ) به كارگردانی خاطره خانلری و در بخش فیلم نامه ( راه) نوشته مرتضی خسروی جم اعلام كرد.

وی یادآور شد :هیات داوران این جشنواره در بخش فیلم نامه 'قاسم سرپوشی' ،' حسین كلاته آقای محمدی' و 'عباس عمرانی' و در بخش فیلم 'رضا نامنی' ، 'سعید خدایی' و 'محسن سنگ سفیدی'بودند.

وی برگزاری سه كارگاه آموزشی از جمله كارگاه نقد وبررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با هنرمند فیلمساز سبزواری عباس عمرانی بیدی و علاقمندان و فیلمسازان جوان شهرستان را از برنامه های جانبی این جشنواره عنوان كرد.

این مسوول گفت : دو كارگاه آموزش فیلمسازی نیز به صورت مجزا با حضور دو هنرمند فیلمساز سبزواری امیر مهران و كاظم ملایی برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم رافت به همت انجمن سینمای جوان سبزوار ، كانون هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.