اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 اسفند 1390 / کد مطلب: 1948 / نظرات: 0


دو فیلم از سبزوار به جشنواره منطقه ای سینمای جوان راه یافت


دو فیلم از سبزوار به جشنواره منطقه ای سینمای جوان راه یافت  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از راهیابی دو فیلم از هنرمندان این شهرستان به یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان خبر داد. 
   
به گزارش  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار ،' مجید عسكری' با اعلام این خبر افزود: جشنواره منطقه ای سینمای جوان هر فصل به صورت دوره ای در چهار منطقه كشور برگزار می شود كه فیلم های برگزیده این جشنواره به صورت مستقیم به جشنواره بین المللی تهران راه می یابد.

وی ادامه داد: دو فیلم از هنرمندان سبزوار با عنوان پرده های عاشقی به كارگردانی سعید خدایی و پیاده رو به كارگردانی عباس عمرانی به این جشنواره راه یافت.

عسكری گفت: فیلم مستند پرده های عاشقی فیلمی است كه به سنت ها و فرهنگ عاشورایی در قالب علم بندان ، علم كشان ،نخل بندی ، ذوالجناح و خادمان حسینی پرداخته و فیلم پیاده رو اثری داستانی و تجربی است كه معضلات اجتماعی حول اعتیاد را با یك روایت غیر خطی به تصویر می كشد.

این جشنواره با نام اترك به میزبانی بجنورد 21 تا 23 اسفندماه توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.