اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1390 / کد مطلب: 1919 / نظرات: 0

شماری از شهروندان سبزوار:


حضورمان در انتخابات لبیك به ندای رهبر و موجب ذلت دشمنان است


حضورمان در انتخابات لبیك به ندای رهبر و موجب ذلت دشمنان است  شماری از شهروندان سبزوار اظهار داشتند: با لبیك به ندای رهبری در عرصه انتخابات حضور یافتیم تا دشمنان انقلاب و نظام را خوار و ذلیل كنیم.
  
 
به گزارش ایرنا جمعی از مردم سبزوار كه از نخستین لحظه های آغاز رای گیری با حضوری پرشور در شعب اخذ رای حاضر شده اند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،شركت در انتخابات را یك تكلیف و وظیفه دینی و ملی نیز عنوان كردند.

' زینب محمدی' بانوی خانه دار سبزواری گفت: ما مدیون شهدایی هستیم كه برای دفاع از این كشور جان خود را فدا كردند و حضور ما در این انتخابات ادای دین به شهدا و دفاع از كشور و آبروی نظام است.

وی شركت در انتخابات را وظیفه هر ایرانی دانست و افزود: هیچ كشوری همانند كشور ما آرامش ندارد و باید قدر این امنیت و آرامش را بدانیم.

وی اضافه كرد: حضور پرشور ما در انتخابات موجب شكست نقشه های دشمنان می شود و دشمن با این حضور گسترده ملت ایران در همه صحنه ها هیچگاه پیروز نیست.

یك كارمند سبزواری هم عشق به ولایت ،تودهنی زدن به دشمن ، پا برجا ماندن جمهوری اسلامی و عرق ملی را از انگیزه های حضور خود در انتخابات عنوان كرد.

' مرتضی نیك نژاد' اضافه كرد: ما نسلی هستیم كه انقلاب كردیم ؛ انقلاب اسلامی به دست ما و امثال ما پیروز شد و شهدای زیادی در راه این نظام و انقلاب دادیم.

وی با اشاره به یاوه گویی های دشمنان علیه نظام افزود: شنیدن این سخنان برای ما دشوار است و تا زمانی كه زنده هستیم پای این انقلاب و آرمان های امام و شهدا ایستاده ایم.

وی افزود: حضور گسترده ما ملت ایران پای صندوق های رای مشت محكمی بر گزافه گویی های دشمنان و مخالفان نظام است.

بانوی مسنی هم كه برای دادن رای به شعبه واقع در مسجد جامع سبزوار مراجعه كرده بود گفت: به تكلیف مسلمانی و با لبیك به ندای رهبری در انتخابات شركت كرده ام و رای برگ من و آرای ملت خواری در چشم دشمنان است.

' بلاش آبادی' افزود: نخواستیم با حضور نیافتنمان در انتخابات دشمنان را شاد و دوستان انقلاب و نظام را مایوس كنیم.

وی همچنین هدف خود از شركت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشاركت در تعیین سرنوشت عنوان كرد و ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای انتخاب نماینده اصلح می كنیم و از نمایندگان منتخب هم انتظار داریم پس از ورود به مجلس خوب كار كنند.

'مجتبی میرزایی' جوان سبزواری هم گفت: برگزاری انتخابات فرصتی است كه در اختیار من و دیگران گذاشته شده تا در سرنوشت كشور دخالت داشته باشیم و باید از این فرصت استفاده كنیم.

وی با بیان اینكه نمایندگان راه یافته به مجلس برآیند همین برگ رای های ما هستند افزود: باید با شركت در انتخابات نمایندگانی را به مجلس بفرستیم كه برای مصالح كشور و نظام كار كنند.

وی اهمیت مجلس شورای اسلامی به عنوان مرجع قانونگذاری در كشور را هم خاطر نشان كرد و گفت: باید افرادی آگاه ، متدین ، ولایی و دلسوز را به مجلس بفرستیم.

بانوی جوان دیگری اطاعت از ولایت و ناامید كردن دشمنان را از اهداف شركت خود در انتخابات عنوان كرد و گفت: ما با حضور خود در انتخابات ثابت كردیم كه ملتی هوشیار و بیدار در مقابل توطئه ها و فتنه های دشمنان هستیم.

'ندا سلیمانی' افزود: همچنین مردم كشورهای منطقه كه علیه حاكمان مستبد خود قیام كرده اند چشمشان به ماست و حضور گسترده ما ملت انقلابی ایران در شرایط فعلی قوت قلبی برای آنهاست.

وی همچنین استفاده از حق رای خود را انگیزه دیگری برای حضورش در انتخابات عنوان كرد و گفت: می خواهم با رای دادن در انتخاب نمایندگان شهرم سهیم باشم.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب دارای دو كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.