اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1390 / کد مطلب: 1902 / نظرات: 0

رئیس هیات بازرسی انتخابات سبزوار


هیات های بازرسی به عنوان چشم بینای وزارت كشور حافظ آرای مردم هستند


هیات های بازرسی به عنوان چشم بینای وزارت كشور حافظ آرای مردم هستند  رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان سبزوار گفت: هیات های بازرسی به عنوان چشم بینای وزارت كشور صیانت از آرای مردم را برعهده دارند.
' محمد كلاته' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ، با بیان اینكه وزارت كشور متولی برگزاری انتخابات است افزود: مبنای تشكیل هیات های بازرسی توسط این وزارت حفظ و صیانت از آرای مردم به عنوان وظیفه ای مهم است.

وی با اشاره به آمادگی هیات های بازرسی ، بازرسان و سربازرسان حوزه انتخابیه سبزوار و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای این گروه ها گفت: تمام تلاش خود را برای حفاظت از آرای مردم و برگزای انتخابات بدون كوچكترین شك و شبهه و تخلف به كار می بندیم .

وی اظهار داشت: در روز برگزاری انتخابات مجلس نهم بازرسان ما با حضور در شعبات اخذ رای نظارت كاملی بر روند برگزاری انتخابات داشته و تخلفات احتمالی را از طریق سربازرسان به این هیئت ها منعكس می كنند.

'كلاته' ابراز امیدواری كرد مردم ارزشی ، متدین و ولایتمدار دیار سربداران همچون گذشته بر اساس تكلیف حضوری پرشور در انتخابات امروز داشته باشند.

409 نفر از اعضای هیات بازرسی ، سربازرسان و بازرسان در حوزه انتخابیه سبزوار بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نظارت می كنند.

از این تعداد 193 بازرس ، 20 سر بازرس و چهار هیات بازرسی مربوط به شهرستان سبزوار هستند و در شهرستان جغتای 51 بازرس ،در جوین 45 بازرس و در شهرستان خوشاب 48 بازرس و در هر یك از این شهرستان ها پنج سربازرس و سه هیتت بازرسی فعالیت دارند .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.