اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1390 / کد مطلب: 1895 / نظرات: 0


مربی تیم بانوان ثامن الحجج: قهرمانی تیم ثامن سبزوار درلیگ برتر را مدیون بازی عالی بازیكنان هستیم


 مربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور را مدیون زحمات و بازی عالی همه بازیكنان این تیم و نیز كادر فنی هستیم. 
   
 'اقدس شعبان پور'در پایان آخرین بازی تیم ثامن در این فصل لیگ برتر مقابل مارتیای كردستان ، در گفت و گو با ایرنا این مطلب را بیان كرد.

وی اظهار داشت: در این فصل از لیگ برتر كه با حضور هشت تیم برگزار شد تیم ثامن الحجج سبزوار با كسب 14 پیروزی و 28 امتیاز صدر نشین جدول شد.

به گفته وی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار در حالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را كسب كرد كه اولین حضور خود در لیگ برتر را داشت.

شعبان پور همچنین از موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج به عنوان حامی مالی این تیم و دیگر كسانی كه برای موفقیت این تیم تلاش نمودند تقدیر كرد.

وی حضور و حمایت تماشاگران خواهر سبزواری را هم در كسب پیروزی های این تیم موثر برشمرد و كسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال كشور را به همه شهروندان سبزواری تبریك گفت.

وی در مورد بازی این تیم مقابل مارتیای كردستان هم گفت: بازیكنان این تیم از تجربه خوبی برخودار بودند اما تیم ثامن الحجج با تجربه بیشتر و بازی خوب خود مقابل این تیم پیروز شد.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار امروز در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور مقابل تیم مارتیای كردستان با نتیجه 30 بر 21 پیروز شد.

در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان كشور تیم های ثامن‌الحجج سبزوار ، زیتون كرمان، ذوب‌آهن اصفهان ، مارتیای كردستان ،نفت‌وگاز گچساران ، هیئت هندبال فیروزآباد فارس ، مجید تهران و شهرداری كرمان حضور داشتند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.