اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 اسفند 1390 / کد مطلب: 1892 / نظرات: 0

رئیس دادگستری سبزوار:


حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب می كند


حضور پر رنگ مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب می كند  رئیس دادگستری سبزوار گفت: حضور پر رنگ و منسجم مردم در انتخابات 12 اسفند نقشه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می كند.
  
 
حجت الاسلام و المسلمین 'مهدی سید آبادی'  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سه گروه شامل مردم ، نامزدها و دشمنان در انتخابات نقش دارند كه دشمن در این جریان با ایفای نقش منفی تمام تلاش خود را برای ایجاد چالش و مشكل در انتخابات انجام می دهد.

وی با تاكید بر حفظ هوشیاری مردم افزود: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات پیش رو هستند.

وی گفت: حضور منسجم مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی پاسخ محكمی در مقابل توطئه های دشمنان و موجب مایوس شدن آنها است.

رئیس دادگستری سبزوار با اشاره به افتخار آفرینی های ملت ایران در انتخابات دوران انقلاب افزود: در 33 سال گذشته قدرت در قوای مجریه و مقننه با نتایج برآمده از صندوق های رای و با آرامش و اقبال مردم دست به دست شده كه این از افتخارات نظام است.

حجت الاسلام 'سید آبادی 'با اشاره به مشكلاتی كه دشمن در سالیان گذشته فرا روی انقلاب گذاشت اظهار داشت: پشت سر گذاشتن تمام انتخابات كشور با سربلندی و افتخار، حاصل كار بر اساس قانون و تنها پشتوانه ما در مقابل یاوه گویی های دشمنان بود.

وی همت در اجرای قانون و تلاش برای برگزاری انتخاباتی با صحت و سلامت كامل از سوی همه دست اندركاران برگزاری انتخابات مجلس نهم را مورد تاكید قرار داد.

وی همچنین اهمیت مجلس ، جایگاه و وظایف مهم آن در حوزه قانونگزاری و نظارت را خاطر نشان كرد و گفت: مجلس، مسیر، راه و خط و قالب را برای دستگاه های اجرایی و قضایی با تصویب قوانین مشخص می كند./
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.