اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 اسفند 1390 / کد مطلب: 1891 / نظرات: 0

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار:


امروز رای دادن در نظام مقدس جمهوری اسلامی یك تكلیف است


امروز رای دادن در نظام مقدس جمهوری اسلامی یك تكلیف است  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت : امروز رای دادن در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تمامی كسانی كه سر سفره انقلاب ، نظام ، امام ، شهدا و ولایت نشسته اند، یك تكلیف الهی است. 
   
 حجت الاسلام 'حسین زحمتكش '  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : موقعیت كنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه و الگو گیری از انقلاب اسلامی، ایجاب می كند كه مردم انقلابی باردیگر در صحنه انتخابات حضوری چشمگیر داشته باشند.

وی اظهارداشت :حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای باعث عظمت و سربلندی انقلاب اسلامی است و توطئه و شیطنت دشمنان را خنثی می كند.

وی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاكید كرد و گفت : همه باید به این تكلیف الهی عمل كنند و اگر كوتاهی كنند فردا باید پاسخگو باشند.

این مسوول افزود: رای دادن یك حقی است كه نظام اسلامی ایران برای هر فرد از افراد واجدان شرایط رای قائل شده است و این حق را باید برای خود محفوظ دانست و نگذاشت دیگران این حق را از بین ببرند و باید با بصیرت و هوشیاری آن را در جای خود هزینه كرد.

'زحمتكش ' ادامه داد: امروز همه تكلیف داریم افرادی را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب كنیم كه منطبق با معیار و ملاك های امام و رهبری باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت : امروز الحمدا.. مردم به این درجه از بصیرت رسیده اند كه می توانند افراد اصلح را انتخاب كنند و انشاء ا.. شاهد مجلس ولایی، ارزشی و انقلابی خواهیم بود.

وی افزود: این از بی بصیرتی است كه ما دنبال كسانی برویم كه اصلاح طلبان و فتنه گران از او حمایت می كنند و یا كسانی را انتخاب كنیم كه به كانون های قدرت و ثروت وصل هستند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.